نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

فیلم کوتاه داستانی «نقطه آبی کم رنگ» در بوشهر کلید خورد

فیلم کوتاه داستانی «نقطه آبی کم رنگ» در بوشهر کلید خورد

فیلم «نقطه آبی کمرنگ» به کارگردانی کیوان تقیه و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ «نقطه آبی کم رنگ» عنوان فیلم کوتاه داستانی است که مدت یک ماه تصویر برداری آن در بوشهر ادامه خواهد داشت.
زکیه امیر‌پور؛ مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در بازدید از صحنه فیلم برداری گفت: این استان دارای جوانان توانمند و بسیار مستعد در عرصه فیلم سازی است که برخی از این عزیزان دارای ایده و طرح‌های جدید و خلاقانه‌ای هستند.
وی ضمن تشکر از مدیریت امور سینمایی کانون افزود: کانون استان بوشهر از اوایل سال جاری در فکر تولید چنین اثری بود که سرانجام فیلم نامه این پروژه، آبان ماه به امور سینمایی ارسال و در شورای مربوطه مطرح و خوشبختانه به تصویب رسید که جا دارد از توجه ویژه سرکار خانم میرهادی، مدیریت محترم امور سینمایی کانون تشکر نمایم.
کیوان تقیه، کارگردان فیلم کوتاه داستانی «نقطه آبی کم رنگ» نیز ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر و کار‌شناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در خصوص ماجرای این فیلم گفت: قصه فیلم کوتاه داستانی «نقطه آبی کم رنگ» درباره دختر بچه‌ای به نام باران می‌باشد که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و پدر این دختر برای مداوای فرزند خود دست به هر کاری می‌زند تا اینکه...
وی افزود: زحمت فیلم نامه این اثر توسط دوست خوبم، نیما رحیم‌پور در مدت ۸ ماه کشیده شد و کار بازیگری آن را نیز، امیر صدیق در نقش پدر و سایان خشنودی در نقش باران بر عهده دارند.
کارگردان فیلم بیان کرد: کار تدوین این اثر توسط بهنام شکیبا و جلوه‌های ویژه آن نیز محمد زرین‌پور بر عهده خواهند داشت.
تقیه در مورد زمان فیلم نیز گفت: به گمانم این فیلم به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه به اتمام خواهد رسید.
محمد علی یزدان‌شناس کار‌شناس هنری کانون استان و مجری طرح نیز گفت: یکی از اهداف واحد هنری استان از تولید آثار سینمایی، حمایت از قشر جوان و ورود مراکز کانون به فعالیت فیلم سازی است.
وی افزود: سالن نمایش مرکز شماره ۱کانون بوشهر به عنوان فضای اصلی فیلم برداری در اختیار این فیلم سازان جوان قرار گرفت که در حال حاضر اتاق خواب باران – شخصیت اصلی داستان – در آن طراحی و اجراء شده است.
کار‌شناس هنری کانون، این فیلم را دومین تولید واحد فیلم کانون بوشهر دانست و گفت: نخستین تولید استان با عنوان «فرصت باقی است» به کارگردانی حسن خمسه ۵ سال قبل تولید شد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد