نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

پیام جشنواره موج، پیام دوری از غفلت نسبت به جامعه است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر:

پیام جشنواره موج، پیام دوری از غفلت نسبت به جامعه است

قاسم حیدری؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر در آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره موج، پیام این جشنواره را پیام دوری از غفلت نسبت به جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ معاون دادگستری کل استان بوشهر ضمن تبریک سی و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از تلاش مدیر، کارشناسان و مربیان کانون این استان گفت: مشارکت در برگزاری چنین جشنواره ای، اولین تجربه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان است که امیدواریم چنین روندی ادامه یابد.
قاسم حیدری افزود: بار اصلی کار بر دوش کانون بود که به اعتقاد من این جشنواره با موفقیت برگزار شده است.
وی رویکرد معاونت اجتماعی دادگستری را رویکردی فرهنگی و تربیتی دانست و بیان کرد: دادگستری استان بوشهر آمادگی را دارد که در برگزاری برنامه های مختلف با نهادهای فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش و بهزیستی همکاری نماید.
ایشان تعلیم و تربیت را از مقوله های مهم زندگی بشری دانست و افزود: بعثت پیامبران نیز بر همین مبناست و در دین مبین اسلام نیز فراوان به مسئله تعلیم و تربیت تاکید شده است.
حیدری ضمن بیان روایتی از امام علی (ع) و توجه ایشان به مسئله تربیت فرزندان، غفلت را از آسیب های جامعه بشری دانست و بیان کرد: از نمونه های بارز غفلت، غافل شدن از تربیت صحیح و به قاعده فرزندان است. قدر مسلم غافل شدن از نونهالان، این آینده سازان جامعه فردا، تبعات بس هنگفتی را به دنبال خواهد داشت.
معاون دادگستری استان بوشهر در پایان تصریح کرد: فرصت کودکی، بهترین زمان برای تربیت و رشد و نمو فکری کودکان است؛ در چنین ایامی است که می توان اثرات مثبت و عمیق را بر روح و روان فرزندان حک کرد. اغتنام این فرصت هاست که جامعه مسیر آرامش را خواهد پیمود که اگر جز این باشد آن وقت باید شاهد ناهنجاری های اجتماعی باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد