نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر:

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر:

جشنواره پویانمایی موج در جهت دینداری و تربیت اسلامی است

محمد حسن شنبدی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره پویانمایی موج، این جشنواره را کاری با محوریت دینداری و تربیت اسلامی و نگاه خدا محوری دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ محمد حسن شنبدی، معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با حضور در آیین تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره پویانمایی موج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) با مخاطب قرار دادن مربیان کانون گفت: نقش و کار شما به جهت ماندگاری، کاری است با محوریت دینداری و تربیت اسلامی و نگاه خدا محوری و ماندگار که نسل های آینده نیز از آن بهره مند خواهند بود.
وی تصریح کرد: هدفی که در کار شما دیده می شود، نیم قرن پیش توسط مردی بزرگ، با اعتماد به این ظرفیت و این توانمندی بچه ها دیده شد. این مرد بزرگ کسی نیست جزء حضرت امام خمینی (ره) که نیم قرن پیش نهال آنرا کاشت و در بهمن 57 به کمک آن کشتی عظیم انقلاب اسلامی ایران را ساخت.
 دشمنان و درباریان رژیم ستم شاهی می پنداشتند امام تنهاست و می گفتند شما چطور می خواهید این انقلاب، مردم و ملت را رهبری کنید! چطور می خواهید انقلاب کنید؟!
جواب امام عین همان کاری است که امروز شما در کانون انجام می دهید، کار امروز شما تداعی کننده و پاسخ به جواب حضرت امام (ره) در سال 42 است که فرمودند: « سربازان من در گهواره ها هستند.»
در 12 بهمن 57 نیز که مردم منتظر فرود هواپیمای حضرت امام بودند و شاهپور بختیار اجازه فرود نمی داد همان بچه هایی که روزی در گهواره بودند؛ فریاد زدند: قلب ما محل فرود هواپیمای حضرت امام است.
شنبدی بیان داشت: روح خداپرستی و تربیت دینی حضرت امام در آن روز باعث چنین اتفاقی شد؛ ما امروز نیز برای تداوم راه امام و شهدا به همین تربیت، روح و اندیشه خداپرستی احتیاج دارم که آن نیز در قالب هنر است، همان گونه که حضرت امام فرمودند: «اگر می خواهید فکری باقی بماند آنرا با زبان هنر بیان کنید.» کاری که شما امروز در قالب جشنواره بیان کردید.
وی تصریح کرد: کار شما کار بزرگی است، ثمر و ماندگاری این کار برای 20، 30، 40 و یک قرن آینده و حاکمیت دینی و خداپرستی و اندیشه ولایت مداری و ارزشمداری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. چرا؟ چون درختی هم که حضرت امام در سال 42 و 43 کاشت و در سال 57 به ثمر نشست، امروز شاخ و برگهای آن درخت نه در ایران اسلامی بلکه در فراتر از مرزهای آن سایه افکنده است.
ایشان سقوط رهبران دیکتاتور کشورهای منطقه با شعارهای مرگ بر امریکا و آتش زدن پرچم این کشور در قلب امریکا را برگرفته از انقلاب اسلامی و شعارهای آن روز مردم ایران دانست.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در پایان ضمن تشکر از مسوولین دادگستری و کانون استان، خواستار حضور پرشور مربیان و اعضا کانون با پرچم های سه رنگ کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد