نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

اهداف فعالیت عکاسی در مراکز فرهنگی هنری کانون تبیین شد

  پس از برگزاری دومین جلسه کارگروه عکاسی در تهران:

اهداف فعالیت عکاسی در مراکز فرهنگی هنری کانون تبیین شد


در این جلسه که با حضور تمامی اعضای این کارگوه تشکیل شد چیستی ، چرایی و اهداف این فعالیت هنری در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


 

 

حجت الاسلام ابراهیمی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی درابتدای این جلسه با تاکید بر اهمیت فعالیت عکاسی و توسعه آن در مراکز کانون گفت: این فعالیت هنری به عنوان یک ابزار و واسطه ی تربیتی نقش ویژه ای در انتقال مفاهیم و موضوعات پرورشی دارد.وی  جذب وپایدارسازی اعضای مراکز به ویژه اعضای نوجوان را از جمله تاثیرات مهم فعالیت عکاسی دانست و بر نقش تاثیرگذار کارگروه عکاسی در توسعه و تعمیق این فعالیت ارزشمند هنری تاکید کرد.

در این نشست تخصصی موذن مدیر آفرینش های هنری کانون نیز تصمیمات کارگروه عکاسی را موجب ایجاد انگیزه و پویایی مراکز فرهنگی هنری کانون عنوان کرد و بر ضرورت استفاده از ظرفیت موجود در این زمینه تاکید نمود. 

گفتنی است نشست دو روزه کارگروه عکاسی که در مرکز آموزش کانون تشکیل شد تعدادی از کارشناسان هنری مراکز و اساتید دانشگاهی حضور داشتند.

در این نشست پس از بحث و بررسی در خصوص موضوعات مطرح شده اعضای کارگروه اهداف و کارکردهای فعالیت عکاسی در کانون را مورد تصویب قرار دادند.تقویت اعتماد به نفس و کنجکاوی در کودکان و نوجوانان،تقویت و تعمیق نگاه آنان به محیط و پدیده های پیرامون , تقویت حس زیبایی شناسی,افزایش قدرت تمرکز و ایجاد ارتباط و پیوند دینی و معنوی با محیط و پدیده ها  از جمله اهداف مورد نظر در اجرای فعالیت عکاسی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شده است.

گفتنی است سومین جلسه این کارگروه اوایل فروردین ماه در تبریز برگزار خواهد شد.


نظرات 1 + ارسال نظر
باران یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 16:19

موفق باشید

ممنونم باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد