نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مراسم تقدیر از گروه نمایش مرکز دیلم در بندر دیلم برگزار شد

با حضور خانواده های دیلمی انجام شد 

تقدیر فرماندار و مدیر کانون استان بوشهر از اعضا برگزیده کانون در دیلم  

طی ویژه برنامه ای که روز گذشته در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان دیلم برگزار شد، فرماندار و مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از 8 عضو برگزیده کانون در این شهرستان تقدیر کردند. 

 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این مراسم که بیش از 150 نفر از اولیا دانش آموزان حضور داشتند، از محمد رضا پرندک، امیرحسین جوکاری، حیدر جوکاری، علی بکتاش، جواد خلیلی، مسعود حیدری، ابوالفضل زاهدی پور و پوریا عباسی به دلیل کسب مقام برگزیده در جشنواره های استانی، منطقه ای و کشوری نمایش عروسکی تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم ماشاء ا... حیدری فرماندار شهرستان دیلم، کودکان و نوجوانان این شهر را در زمینه های مختلف هنری و ورزشی دارای پتانسیل های بالقوه فراوان دانست که می توان با هدایت و حضور این عزیزان در مراکز فرهنگی و هنری و کانون آن را شکوفا و به بالفعل تبدیل کرد.

فرماندار دیلم یکی از برنامه های فرمانداری این شهرستان را توسعه متوازن فعالیت های فرهنگی دانست و افزود: توسعه متوازن در کل شهرستان نیازمند مشارکت فعال خانواده ها و تشویق فرزندان جهت حضور در برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی است که این مشارکت باعث ارتقاء فرهنگ اجتماعی جامعه و از بین رفتن فاصله فرهنگی بین روستا و شهر خواهد شد.

وی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان را یکی از شوراهای فعال استان دانست و بیان داشت؛ در این شورا که تعداد زیادی از هنرمندان و صاحب نظران شهرستان حضور دارند، طرح ها و برنامه های متعددی برنامه ریزی و اجرا می شود که در همین راستا ، کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز اعتبارات خوبی به بخش فرهنگی جامعه اختصاص داده است.

حیدری با تاکید بر گسترش هنرهای دینی در جامعه به بهره برداری از مرکز فرهنگی قرآنی این شهرستان با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال، تقویت کانون های مساجد و تشکل های مذهبی و برپایی نمایشگاه های مختلف در سطح شهرستان و حمایت از هنرمندان اشاره کرد.

ایشان در پایان از حضور مدیر و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این برنامه و همچنین تلاش اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری دیلم و کسب موفقیت های متعدد تشکر کرد.

زکیه امیر پور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز حضور در بین خانواده های دیلمی را یک توفیق الهی دانست و ضمن دعوت از بچه ها برای حضور در مراکز فرهنگی هنری گفت: هدف کانون از آموزش های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی؛ رساندن بچه ها به مقام بندگی و عبودیت است.

وی ضمن تشکر از اعضا گروه نمایش عروسکی مرکز دیلم و قمر غلامیان کارگردان این گروه افزود: بچه های دیلم همیشه جزء بچه های فعال استان بوده اند و حتی در سطح منطقه و کشور نیز حضوری تاثیر گذار داشته اند.

ایشان در پایان با تشکر از خانم ها مریم آل بهبهانی، قمر غلامیان، سوسن حیاتی و کبری حسینی؛ کسب موفقیت اعضا کانون این شهرستان را حاصل تلاش این مربیان دلسوز دانست.

لازم به ذکر است گروه نمایش عروسکی مرکز دیلم با نمایش عروسکی «کی گفته توبه گرگ مرگه» به کارگردانی قمر غلامیان ضمن کسب مقام برگزیده در جشنواره های استانی و منطقه ای، در جشنواره بین المللی نمایش عروسکی که شهریور ماه در اصفهان برگزار شد به موفقیت های ارزشمندی دست یافت.

در این جشنواره، نمایش عروسکی مرکز دیلم ضمن معرفی به عنوان اثر منتخب جشنواره، از امیرحسین جوکاری، علی بکتاش و حیدر جوکاری (در نقش و عروسک گردانی شخصیت گرگ )و ابوالفضل زاهدی پور، جواد خلیلی و محمد رضا پرندک (در نقش و عروسک گردانی شخصیت اسب) به عنوان عروسک گردان های برتر جشنواره تقدیر شده بود.

از موفقیت های دیگر کانون این شهرستان می توان به معرفی مریم آل بهبهانی مربی مسوول کانون این شهر به عنوان کارمند نمونه در سطح شهرستان ذکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد