نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مشارکت کانون استان بوشهر در برگزاری نمایشگاه مسجد طراز اسلامی،

 

مشارکت کانون استان بوشهر در برگزاری نمایشگاه مسجد طراز اسلامی، بیداری اسلامی 

 

  مسجد طراز اسلامی، بیداری اسلامی عنوان نمایشگاهی است از 17 مهرماه به مدت 5 روز به مناسب برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر این نمایشگاه در قالب 6 غرفه با موضوعات نماز، مسجد، طراز اسلامی و بیداری اسلامی برپا شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با مشارکت مرکز تخصصی نماز ستاد اقامه نماز استان قم غرفه بخش کودک ونوجوان این نمایشگاه را برپا کرد.

غرفه کودک و نوجوان این نمایشگاه با نام «بچه‌های آسمانی» علاوه بر نقاشی کودکان با موضوعات نماز، مسجد، عبادت و نیایش، شامل برنامه پاسخگویی به سووالات مربوط به نماز و شیوه دعوت فرزندان به نماز، پاسخ به شبهات نماز و معرفی کتب و سایت‌های مرتبط با نماز و آموزش مفاهیمی نظیر عبادت، شکرگزاری و احترام به پدر و مادر بود.

حجت الاسلام ابوالفضل غزالی کارشناس مرکز تخصصی نماز ستاد اقامه نماز استان قم در گفتگو با روابط عمومی کانون ضمن تشکر از مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در برپایی غرفه کودک و نوجوان این نمایشگاه؛ خانواده، مدرسه، اجتماع و صدا و سیما را 4 رکن اصلی و موثر در آشنایی کودکان و نوجوانان با نماز دانست.

وی با مخاطب قرار دادن مربیان پرورشی مدارس افزود: یکی از روش های موثر آموزش و ترغیب قشر کودک و نوجوان به نماز و آشنایی آنان با آموزه های دینی، استفاده از روش های جذاب شامل؛ قصه گویی، شعر خوانی و قالب های مختلف هنری نظیر نقاشی و سرود و ... است.

کارشناس مرکز تخصصی نماز ستاد اقامه نماز در پایان به کودکان و نوجوانان بوشهری گفت: نماز، قرآن و احترام به والدین کلید خوشبختی شماست.

بیستمین اجلاس سراسری نماز با حضور اساتید و اندیشمندان 31 استان کشور20 و 21 مهرماه ( چهارشنبه و پنجشنبه) هفته گذشته در مصلّی بزرگ نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد