نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

تمدید جشنواره یکهفته با کانون در بوشهر تا 26 مهر ماه

به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان بوشهری با کانون

 تمدید جشنواره یکهفته با کانون در بوشهر تا 26 مهر ماه

هفدهمین جشنواره یکهفته با کانون که از روز 16 مهر ماه هماهنگ با سراسر کشور در بوشهر آغاز شده است، تا 26 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زکیه امیر پور مدیر کانون استان بوشهر ضمن بیان این مطلب افزود: در هفدهمین جشنواره یکهفته با کانون که از روز 16 مهر ماه آغاز شده است، دانش آموزان و آموزگاران مقاطع دبستان و راهنمایی شهر بوشهر ضمن بازدید از بخش های مختلف نمایشگاهی، از نزدیک با فعالیت های کانون آشنا می شوند.

مدیر کانون استان بوشهر افزود: در این جشنواره ضمن معرفی فعالیت های عمده کانون، کودکان و نوجوانان در فعالیت های کارگاهی نیز مشارکت دارند.

وی بیان داشت: موضوع اصلی این جشنواره در بوشهر «معرفی سرزمین» است که مربیان کانون با شیوه های مختلف به این موضوع می پردازند.

علاوه بر این در قالب10 غرفه، فعالیت های؛ نمایش خلاق، قصه گویی، بازی و سرگرمی، بحث آزاد و کارگاه های مختلف ادبی، سفال، کاردستی و صدف سازی، نقاشی، پویانمایی و نمایش فیلم معرفی شده است. در بخش قصه گویی و بازی و سرگرمی بطور ویژه به محتوای بومی و محلی پرداخته شده است.

بر همین اساس در روز 23 مهر ماه نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره با حضور کارشناسان بخش های ستادی کانون از جمله کارشناس مسوول معاونت فرهنگی و کارشناسان کانون استان بوشهر و همچنین اساتید صاحب نظر دانشگاه های استان، سومین نشست تخصصی کار گروه معرفی سرزمین برگزار خواهد شد.

در این کار گروه ضمن پرداختن به چرایی و چیستی و شیوه های اجرای این فعالیت‌ها، نحوه‌ی برگزاری جشنواره یک هفته با کانون نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد