نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

اعلام اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره تولید تاتر عروسکی کانون

 اعلام اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره تولید تاتر عروسکی کانون

چهار نفر از بوشهر در نتایج اولیه نخستین جشنواره‌ی تولید تاتر و تاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون، در مجموع 45 اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و 22 اثر در بخش سیار از میان 170 متن نمایشی رسیده به دبیرخانه در مرحله‌ی اول بازبینی انتخاب شده‌ است که در این میان چهار اثر مربوط به استان بوشهر می باشد. این آثار که در دو بخش صحنه ای و سیار می باشند عبارتند از : در بخش صحنه ای نمایش های « هفت قدم تا آسمون » نوشته ی بدری جهازی - مربی . نمایش « راه خونه ی فرشته ها » نوشته ی حمیده ناجی - مربی و « فکل دری منگا » بخش آزاد نوشته ی ناهید جهازی - آزاد . در بخش سیار نمایش « توه ترسک » نوشته ی مهدی عوض پور شرکت کننده ی آزاد.
مرکز تاتر کانون در این میان از صاحبان این آثار درخواست کرده است که از روز 13 تیر تا 20 تیر به این مرکز مراجعه کنند و فرم‌های معرفی خود به سالن‌های نمایشی را دریافت کنند.
منتخبان اولیه از 30 تیر تا 15 شهریور فرصت خواهند داشت تا در این سالن‌ها به تمرین بپردازند و پس از آن بازبینی نهایی صورت خواهد گرفت.
این جشنواره طی روزهای 23 تا 27 مهر در تهران و به همت کانون برگزار می‌شود.
هم‌چنین با صاحبان برخی از این نمایش‌های برگزیده به انتخاب گروه بازبینی قراردادهایی بر ای اجرای نمایش در مرکز تاتر کانون منعقد خواهد شد.
قرار است در جشنواره‌ی تولید تاتر عروسکی کانون چند گروه نمایشی خارجی نیز حضور داشته باشند و کارگاه‌هایی آموزشی نیز برای شرکت کنندگان در جشنواره پیش‌بینی شده است.
در همین حال اسامی منتخبان اولیه بازبینی آثار نمایشی از طریق پایگاه خبری کودک و نوجوان کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.
به زودی زمان بازبینی نهایی و اسامی برگزیدگان بخش مقاله‌ی این جشنواره نیز از همین طریق منتشر خواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان امسال در حال برگزاری چهاردهمین جشنواره‌ی نمایش عروسکی مراکز فرهنگی، هنری خود است که به فعالیت‌های اعضا و مربیان کانون در این عرصه اختصاص دارد ولی در نخستین جشنواره‌ی تولید تاتر، گروه‌های نمایشی حرفه‌ای از مراکز کانون و گروه‌های آزاد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مرکز تاتر وتاتر عروسکی کانون در پارک لاله تهران قرار دارد و شماره تلفن‌های 88964774 و 88966119. این مرکز نیز آماده‌ی پاسخ‌گویی به سوال‌های شرکت کنندگان در جشنواره است.

اسامی برگزیدگان را در ادامه ی مطلب ببینید.

بخش صحنه ای 

نظرات 3 + ارسال نظر
پاکزاد یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 00:42 http://www.kanoonmahabad2.blogfa.com

سلام خسته نباشی
چند تا از عکس های جشنواره را براتون ایمیل زدم

م . متین یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 19:07 http://www.kanoonkhormooj.blogfa.com

سلام و درود
با خبری از برپایی اولین کارگاه نقد و بررسی اثار هنری اعضا به روزیم.
سپاس

بانک لینک استان بوشهر یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 00:08 http://bousher.ir

سلام

خدمتی به دوستان عزیز و ارزشی
از امروز هر کسی یک بار صفحه بانک لینک استان بوشهر را باز کند به ازای آن تضمینی و بصورت خودکار دو بار دیگر از وبلاگ شما بازدید خواهد شد. و این تاثیر زیادی در افزایش بازدید شما و وضعیت سایتتان در الکسا و گوگل خواهد داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد