نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

حضور 2000 کودک و نوجوان بوشهری در فعالیت های تابستانی کانون

 حضور 2000 کودک و نوجوان بوشهری در فعالیت های تابستانی کانون

همزمان با آغاز کلاس های تابستانی کانون بیش از 2000 کودک و نوجوان از این فعالیت ها بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با آغاز فعالیت های تابستانی کانون در 15 مرکز فرهنگی هنری ثابت استان بوشهر بیش از 2000 کودک و نوجوان در کلاس های متنوع کانون نام نویسی کردند.

زکیه امیر پور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در تشریح فعالیت های تابستانی کانون گفت: این فعالیت ها در دو بخش کلاس های تابستانی و فعالیت های خاص مراکز اجرا خواهد شد؛ که در بخش فعالیت های تابستانی بدون محدودیت کلیه کودکان و نوجوانان مراجعه کننده می توانند در کلیه مراکز استان طی ماه های تیر و مرداد در کلاس های نقاشی، خوشنویسی، قرآن، نمایش، کاردستی، سفال، شطرنج، زبان انگلیسی، نمایشنامه نویسی، ادبی ، روباتیک و ... طی 16 جلسه یک ماهه شرکت کنند. بخش دوم فعالیت ها شامل فعالیتهای خاص اعضا کودک و نوجوان کانون می باشد که مراجعه کنندگان برای بهره مندی از این فعالیتها می بایست به عضویت یکساله کتابخانه ها درآیند.

مدیر کانون پرورش فکری استان افزود: در فعالیت های خاص کتابخانه ای بیش از 40 برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ادبی شامل: قصه گویی، نمایش فیلم، نشریه دیواری، شعر خوانی، نمایش عروسکی، نمایش خلاق، فعالیت های تحقیقی، معرفی شخصیت، وقایع و سرزمین، بحث آزاد ، ادبی و ... بصورت منظم و هفتگی برای اعضا اجرا می شود.

امیر پور با تاکید بر اهمیت اوقات فراغت بچه ها افزود: والدین گرامی می بایست با برنامه ریزی صحیح، زمان فراغت از تحصیل را به یک فرصت خوب برای تزکیه نفس و پرورش فکر بچه ها تبدیل کنند؛ چه بسا اگر بدون برنامه از کنار آن بگذریم نه تنها این زمان تبدیل به فرصت نخواهد شد، بلکه ممکن است به یک تهدید نیز تبدیل گردد.

مدیر کانون با دعوت از خانواده ها برای حضور فرزندان خود در کانون بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همان گونه که از نام آن نیز پیداست، مکانی است که در آن مربیان و کارشناسان متخصص به امور کودکان و نوجوانان سعی می کنند ضمن شناسایی استعداد و توانایی بچه ها زمینه را برای پیشرفت و ترقی فکری و معنوی آنان فراهم کنند.

وی در پایان در خصوص فعالیت های ویژه تابستان نیز گفت: امسال هم زمان با آغاز فصل تابستان هماهنگ با سایر استان های کشور، در کلیه مراکز فرهنگی هنری استان طرح هشتاد روز، هشتاد فیلم اجرا می شود؛ در کنار این فعالیت، فستیوال استانی نمایش عروسکی، کارگاه های تولید فیلم پویانمایی، دومین مسابقه ی هنری جلوه های آسمانی، نقل و نمایش از مثنوی معنوی، توسعه فعالیتهای امور سینمایی، همایش ادبی و اردوهای ویژه اعضا فعال برگزار خواهد شد.

شایان ذکر از است در حال حاضر حدود 9000 کودک و نوجوان در 15 کتابخانه ثابت، 2 سیار روستایی و یک پستی عضو ثابت کتابخانه های کانون می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد