نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مدیر جدید کانون بوشهر به دفتر کارش رفت

مدیر جدید کانون بوشهر به دفتر کارش رفت 

آیینی برای معارفه‌ی مدیر جدید و تودیع مدیر سابق کانون استان بوشهر با حضور استاندار و مدیر عامل و مسوولان کانون برگزار شد و در آن زکیه ‌امیرپور به صورت رسمی کار خود را به عنوان مدیر جدید کانون این استان آغاز کرد.
رییس هیات مدیره و مدیر عامل کانون در مقدمه‌ی سخنان خود در این آیین به نکاتی مانند تاکید کانون بر تربیت کودکان و نوجوانان بر اساس آموزه‌های قرآنی و اسلامی و منحصر به فرد بودن کانون در سراسر جهان به لحاظ نوع و گستردگی فعالیت اشاره کرد و بار دیگر توسعه فعالیت‌ در روستاها را یکی از سیاست های مهم کانون عنوان کرد.
سید صادق رضایی افزود: تاسیس بیش از 800 مرکز فرهنگی هنری در سطح کشور با بیش از 5 هزار نیروی انسانی برای خدمت به قشر کودک و نوجوان جامعه دلیل روشنی از توجه نظام اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم به مساله فرهنگ است.
وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد 55 کتابخانه سیار روستایی در کل کشور مشغول به فعالیت است که در نظر داریم تا پایان برنامه پنجم توسعه این تعداد را به عدد 205 برسانیم که برای بوشهر نیز مجوز راه اندازی 3 مرکز سیار صادر شده است.
رضایی از تلاش‌های غلامعلی قادریان در دوران مدیریت خود در کانون استان بوشهر نیز قدردانی و اظهار امیدواری کرد که از نگاه و تجربه‌های وی در کانون استفاده شود.
مدیر عامل کانون در عین حال یادآور شد که انتخاب مدیر در کانون با هماهنگی بین مدیر‌عامل، استاندار و نهادهای نظارتی صورت می‌گیرد.
در ادامه این برنامه کلیپ تصویری از فعالیت‌های غلامعلی قادریان مدیر سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به نمایش درآمد و پس از ان وی در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل کانون پرورش فکری استان بوشهر در تشریح عملکرد خود اظهار داشت: در چهار سال مدیریت وی در کانون این استان تعداد چهار مرکز کانون در شهرهای بوشهر، عسلویه، جم و اخیراً شبانکاره راه‌اندازی و یا به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.
زکیه امیر پور مدیر جدید کانون این استان نیز ضمن تشکر از زحمات غلامعلی قادریان بیان داشت: با یاری خداوند متعال تلاش خواهیم کرد همچون گذشته قوی و استوار در راه تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.
وی در پایان اتحاد و همدلی میان کارکنان و مربیان و کارشناسان را عنصری با اهمیت برای دست یافتن به موفقیت و شکوفایی در کانون دانست.
در ادامه این برنامه احکام مدیران کانون استان بوشهر توسط سید مجتبی صدر مشاور هماهنگی استان‌های مدیر عامل خوانده شد و ضمن تقدیر از زحمات قادریان هدایایی به وی اهدا شد.
زکیه امیرپور مدیر جدید کانون استان بوشهر دارای مدرک کارشناسی الهیات و معارف اسلامی و دانشجوی ترم پایانی کارشناسی ارشد علوم تربیتی با گرایش برنامه‌ریزی آموزشی و از همکاران کانون این استان است که از سال 1379 تا 1388 در سمت‌هایی مانند مربی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری کانون اهرم و مرکز شماره 1 بوشهر و از آن سال تاکنون به عنوان کارشناس فرهنگی کانون استان به فعالیت‌ در عرصه کودک و نوجوان پرداخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد