نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نشست نخستین جشنواره استانی پویانمایی « موج »

 

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر:‏ 

 حضور بیش از 30 فیلم ساز کودک و نوجوان 

 در جشنواره پویانمایی موج‏ 

  

    مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در گفتگو با روابط عمومی کانون از حضور بیش از 30 فیلم ساز کودک و نوجوان در جشنواره استانی پویانمایی موج خبر داد.

    غلامعلی قادریان پیش از ظهر امروز یکشنبه 14 آذر ماه در حاشیه نشست برنامه ریزی اولین جشنواره استانی پویانمایی با تشریح برنامه های نخستین جشنواره پویانمایی گفت: تا کنون بیش از 30 کودک و نوجوان از سراسر استان بوشهر برای شرکت در اولین جشنواره استانی پویانمایی اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر کانون استان بوشهر افزود: این کودکان و نوجوانان به کمک مربیان کانون و با استفاده از امکانات موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان اقدام به ساخت انیمیشن خواهند نمود.

قادریان در خصوص موضوعات این جشنواره نیز بیان داشت: در جشنواره پویانمایی موج در کنار موضوعات آزاد، موضوعات:«بافت قدیم بوشهر، دریا و دفاع مقدس پیشنهاد شده است».

وی زمان برگزاری این جشنواره را 16 الی 21 بهمن ماه اعلام کرد و بیان داشت: در این ایام سالن های نمایش کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان به پخش پویانمایی های این جشنواره اختصاص خواهد یافت.

غلامعلی قادریان در پایان از همکاری  موسسه مطالعات و پژوهش خورشید مهرگان لیان و کانون تبلیغات نی لبک تشکر کرد.

    عبدالرحمن برزگر مدیر موسسه مطالعات و پژوهش خورشید مهرگان لیان نیز بیان داشت: اهداء جوایز نقدی به برگزیدگان و معرفی کلیه آثار شرکت کنندگان بصورت کتابچه به همراه بازدید از موزه دریا و دریانوردی استان بوشهر از برنامه های این موسسه در جشنواره فوق خواهد بود. 

   محمد علی یزدان شناس کارشناس هنری کانون این استان نیز گفت: آخرین فرصت ارسال آثار یک دی ماه خواهد بود و پس از آن کار داوری این آثار توسط وجیه الله فرد مقدم از اساتید برجسته پویانمایی کشور و علیرضا اوجی از جوانان خوش آتیه استان برعهده خواهند داشت.

کارشناس هنری کانون افزود: برگزیدگان این جشنواره در دو بخش اعضاء و مربیان در 6 زمینه ی: « بهترین ایده ، کارگردانی ، صداگذاری ، طراحی کاراکتر ، موسیقی و طراحی صحنه» معرفی و لوح تقدیر و جایزه نقدی 500 هزار ریالی دریافت خواهند نمود، همچنین در نهایت به دو اثر منتخب در بخش اعضاء و مربیان تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

یزدان شناس در پایان زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را یکم اسفند ماه دانست و گفت: ان شاء ا… یکم اسفند ماه طی ویژه برنامه ای ضمن اکران آثار منتخب با حضور هنرمندان سرشناس استان از برگزیدگان تقدیر خواهد شد. 

در پایان این نشست از طرف مدیر کانون استان بوشهر از زحمات عبدالرحمن برزگر به واسطه ی همکاری های بی شائبه در عرصه ی فرهنگی استان تقدیر به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد