نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

اجرای نمایش از خاک تا خورشید در اعیاد جلیل القدر

 

  به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر

 نمایش « از خاک تا خورشید» به روی صحنه رفت

 

   واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن اعیاد جلیل القدر ماه ذی الحجه نمایش عروسکی«از خاک تا خورشید» را به روی صحنه برد.

به گزارش روابط عمومی استان بوشهر این نمایش از 25 آبان تا 3 آذر ماه هر روز صبح ساعت 8:30 الی 9:30 در سینما تئاتر کانون بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

محمد علی یزدان شناس کارشناس هنری کانون ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر در خصوص اهداف کانون در اجرای این نمایش گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور ارتقاء بخشیدن به پیوند ناگسستنی عاطفی و مذهبی قشر نوجوان و جوان با این ایام متبرّک ، نمایش عروسکی از «خاک تا خورشید» را که کاری از اعضاء دختر واحد نمایش کانون به نویسندگی و کارگردانی خانم حمیده ناجی است، به روی صحنه برد.

وی در خصوص محتوای این نمایش بیان داشت: در این نمایش مجاهدت های عاشقانه ی پیام آور وحدانیت حضرت ابراهیم خلیل الله (ع) و نگاه متفاوت آن حضرت و هاجر در رویارویی با شیطان و نقش این بانوی بزرگوار در ارائه ی مفهوم والای «توحید» ارائه گردیده است.

کار بازیگری این نمایش که در جشنواره استانی و منطقه ای نمایش عروسکی و همچنین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایش عروسکی کشور در بخش های متن ، کارگردانی ، بازیگری و بازیگری مسئولانه ، موسیقی و ساخت عروسک و ...  به مقام های برگزیده و نخست دست یافته است را اعضاء نوجوان کانون خانم ها: فاطمه عادلی مقدم ، زهرا صغیری ، هانیه رضوانی ، سیده زینب امین زاده ، پریسا زاهدی ، آناهیتا یزدان شناس ، مهسا نبات خور ، سارا فاله و سحر پاسیار برعهده دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد