نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کودکان و نوجوانان بوشهری روز جهانی کودک را جشن گرفتند

 

 

 

با حضور صدها کودک و نوجوان در ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد:

  جشن بزرگ روز جهانی کودک

  

    هم زمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک با حضور صدها کودک و نوجوان بوشهری که به اتفاق والدین خود آمده بودند ویژه برنامه های روز جهانی کودک برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در مهم ترین این برنامه ها صدها کودک و نوجوان در جشن پرواز بادبادک ها شرکت کردند. برپایی ایستگاه های سفال ، نقاشی ، گریم و عکاسی از دیگر برنامه های پر مخاطب این مراسم بود.

    غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری استان بوشهر در ویژه برنامه ی روز جهانی کودک ضمن تبریک این روز به کلیه کودکان و نوجوانان خواستار رعایت حقوق آنان توسط بزرگتر ها شد.

وی کودکان را از قربانیان اصلی جنگ دانست و افزود: استکبار جهانی به بهانه واهی مبارزه با تروریسم کشورهای عراق و افغانستان را اشغال کرد که در این اشغال صدها کودک و نوجوان این کشورها کشته، زخمی، معلول و یتیم شدند. همچنین امراض ناشناخته ژنتیکی و معلولیت های حاصل از استفاده از سلاح های غیر متعارف توسط اشغالگران از دست آوردهای مهم این جنگ ها بود که سالیان سال گریبانگیر کودکان و نوجوانان این کشورها خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تامین زندگی سالم و رعایت حقوق کودکان را از اولویت برنامه های خرد و کلان نظام دانست و افزود: کودکان قربانیان اصلی در برابر فقر ، آوارگی ، گرسنگی و بی خانمانی هستند و مسئولین می بایست با وضع قوانین و مقررات و اقدام عملی از حقوق آنان حمایت کنند.

قادریان با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) بیان داشت: همانگونه که پدران و مادران حقی بر فرزندان خود دارند فرزندان نیز بر گردن والدین حقوقی دارند که عدم رعایت آن توسط آنان باعث ناخرسندی پروردگار خواهد شد.

وی در پایان از همکاری بانک رفاه و اداره علوم پزشکی استان تشکر کرد.

شایان ذکر است در بخش پایانی این مراسم از بین بیش از 640 شرکت کننده در ایستگاه های نقاشی و سفال 10 برگزیده به قید قرعه معرفی و برای دریافت تسهیلات خرید رایانه به بانک رفاه معرفی شدند.

جشن های روز جهانی کودک در کلیه مراکز فرهنگی هنری استان بوشهر برگزار شد که خبر آن متعاقباً اعلام خواهد شد. 

 

خبر مرتبط : جشن بزرگ روز جهانی کودک به روایت تصویر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد