نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

سومین مسابقه‌ی فیلم‌نامه نویسی کانون فراخوان داد

  .

 

 سومین مسابقه‌ی فیلم‌نامه نویسی کانون فراخوان داد

 

فراخوان سومین مسابقه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش روابط‌ عمومی کانون، این مسابقه با موضوع‌های مربوط به کودکان و نوجوانان در سه بخش پویانمایی (انیمیشن)، داستانی و مستند و با هدف شناسایی استعدادهای نوپا و بهره‌گیری از تنوع اندیشه‌های ژرف و نوآورانه فیلم‌نامه‌نویسان در تولید آثار مربوط به این حوزه از مخاطبان سینما برگزار می‌شود.
بر اساس این فراخوان هر متقاضی شرکت در این مسابقه می‌تواند حداکثر دو فیلم‌نامه‌ی خود را در سه نسخه با ضمیمه کردن برگه درخواست شرکت و یک قطعه عکس 4×3 به امور سینمایی کانون ارسال کنند.
برای شرکت در این مسابقه تا اول آبان 1389 مهلت تعیین شده است.
در همین حال نوشتن چکیده داستان در صفحه اول فیلم‌نامه و ساخته نشدن هیچ فیلمی بر اساس این فیلم‌نامه از جمله مقررات این مسابقه به شمار می‌رود.
بر اساس این فراخوان هیات انتخاب پس از پایان مهلت تعیین شده تعدادی از فیلم‌نامه‌های مناسب را به هیات داوری مسابقه معرفی می‌کنند تا از میان آن‌ها آثار برگزیده معرفی شود.
به این آثار برگزیده جوایز نقدی تعلق می‌گیرد و با این جایزه فیلم‌نامه از صاحب اثر خریداری خواهد شد.
امور سینمایی کانون برای خرید این آثار به بهترین فیلم‌نامه‌ی بلند 50 میلیون ریال، بهترین فیلم‌نامه بلند پویانمایی (انیمیشن) 70 میلیون ریال، فیلم‌نامه برگزیده 15 میلیون ریال، بهترین فیلم‌نامه مستند 10 میلیون ریال و بهترین فیلم‌نامه داستانی 10 میلیون ریال جایزه اهدا خواهد کرد.
همچنین علاوه بر فیلم‌نامه‌های برتر از میان آثار منتخب نیز، فیلم‌نامه‌های مناسب برای تولید با توافق فیلم‌نامه‌نویس توسط امور سینمایی کانون خریداری می‌شود.
قرار است همچون دوره‌های پیشین آثار منتخب این مسابقه نیز به صورت کتاب و با درج نام نویسنده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.
بر اساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید آثار خود را تا تاریخ اول آبان به نشانی تهران، خیابان دکتر بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 26، کد پستی 1511647416 امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.
گفتنی است فرم کامل فراخوان سومین مسابقه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی کانون در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir قابل مشاهده است.

متن کامل فراخوان
 

 

منبع : kanoonnews

نظرات 2 + ارسال نظر
میرزایی چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 13:00 http://www.kanoone-ahram.blogfa.com/

سلام
گزارش نمایشگاه اختصاصی نقاشی کودکان و مربیان اهرم به مناسبت هفته دولت در وبلاگ این مرکز.

ناجی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 08:30 http://prologue.blogsky.com

سلام
سومین دوره ی کارگاه نمایشنامه نویسی نوجوانان با ارائه 9 اثر از اعضاء فعال این کارگاه به کار خود پایان داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد