نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

اعلام دو فراخوان از آفرینشهای هنری استان بوشهر

 از سوی آفرینشهای هنری بوشهر اعلام شد: 

 فراخوان هنری مسابقه استانی جلوه های آسمانی و قلم جادویی من 

.

   آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به منظور ترغیب کودکان و نوجوانان به مشارکت در فعالیت های هنری 2 فراخوان ویژه اعلام کرد.

    به گزارش روابط عمومی کانون استان بوشهر در نخستین فراخوان که مشترکاً توسط واحد هنری و روابط عمومی استان بوشهر  با عنوان: مسابقه هنری « جلوه های آسمانی » برگزار می شود ضمن تاکید بر اهمیت پرداختن به موضوع نماز آمده است: « آشنایی با نماز به عنوان عاملی بی بدیل برای ارتباط با خالق هستی از یک سو و برقراری پیوندی عاطفی ، سازنده و وحدت بخش با مخلوق از سوی دیگر است. بر همین اساس در فصل تابستان می توان از طریق فعالیتهای هنری ضمن آموزش این فریضه الهی به اعضا ، احساسات زلال آنان در این خصوص را در قالب آثار نقاشی ، سفال و ... ملاحظه نمود.»

    در بخش دیگری از این فراخوان بهره گیری از احساس زلال کودکان و نوجوانان درباره فریضه نماز و تشویق حس دینی آنان به عنوان اهداف اصلی این فراخوان ذکر شده است.

    به گفته محمد علی یزدان شناس: کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال می توانند آثار نقاشی خود با موضوع نماز را در اندازه A3  و با تکنیک آزاد حداکثر تا اول شهریور ماه به این واحد ارسال نمایند.

    کارشناس هنری استان بوشهر در خصوص فراخوان دوم نیز افزود: کارگاه نمایشنامه نویسی نوجوانان با نظارت و همراهی واحد هنری استان در نظر دارد همزمان با برگزاری سومین دوره این کارگاه ، اولین دوره ی آموزش های مقدماتی نمایشنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان علاقمند به فعالیت نمایش و مستعد به نوشتن را در مراکز کانون بوشهر برگزار نماید. از این رو این کارگاه طی اعلام این فراخوان ، مسابقه ای را برای کودکان و نوجوانان گروه های سنی ( ب ، ج ،  د ) در نظر گرفته است.

    وی هدف از برگزاری این رقابت هنری را کشف و پرورش استعدادها و پتانسیل های نمایشی و نگارشی در اعضاء کانون ذکر کرده است.  مهلت ارسال آثار در این فراخوان دهم مرداد  ماه اعلام شده است.

    بر همین اساس قرار است ضمن تقدیر از برگزیدگان ، آثار منتخب اعضاء در قالب نمایشگاهی با عنوان: « جلوه های آسمانی » و « قلم جادویی من » هم زمان با هفته دولت برگزار شود.

. 

   دریافت فراخوان مسابقه جلوه های آسمانی به صورت PDF  ( دریافت ) 

. 

   دریافت فراخوان مسابقه قلم جادویی من به صورت PDF  ( دریافت )

نظرات 3 + ارسال نظر
ح.ناجی دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 15:05 http://prologue blogsky.com

با سلام
با قلم جادویی من شما را فرا می خوانیم

فانوس سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 09:51 http://adabikanoon.blogsky.com

در دفتر زمانه فتد نامش از قلم
هر ملتی که مردم صاحب قلم نداشت
روز قلم بر تمامی قلم به دستان این میهن پاک مبارکباد

سوسن حیاتی چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 09:28

سلام .خسته نباشید . به روزیم با عصر شعر (به پای قلم ...) و بیتاب آمدنتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد