نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

ویژه برنامه ۱۴ خرداد

 

 در سالروز رحلت امام خمینی (ره) برگزار شد

.

 نمایشگاه و ایستگاه  های

 . 

  نقاشی ، ادبی و مسابقه فرهنگی

 . 

.

    در بیست و یکمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کودکان و نوجوانان بوشهری ضمن شرکت در مراسم عزاداری این روز برای امام خود نامه نوشتند.

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر هم زمان با برگزاری مراسم سالگرد امام راحل (ره) در مصلای نماز جمعه بوشهر کودکان و نوجوانان این شهر ضمن شرکت در این مراسم باشکوه با حضور در ایستگاه های کانون در مسابقه نامه ای به امام شرکت کردند.

    غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری استان بوشهر در خصوص اهداف اجرای این برنامه گفت: کانون استان هر سال با  هدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با شخصیت و اندیشه های امام خمینی (ره) و توجه آن بزرگوار به بچه ها اقدام به برپایی ایستگاه های مختلف نامه ای به امام ، نقاشی و مسابقه کتبی نموده است.

    مدیر کانون استان بوشهر در خصوص برنامه های امسال کانون نیز افزود: کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان در هفته منتهی به 14 خرداد ماه به اجرای ویژه برنامه هایی پرداخته اند که در مهم ترین این برنامه ها در سالروز عروج آن رهبر فرزانه 2 ایستگاه کودک و نوجوان در دو سوی مصلای نماز جمعه بوشهر برگزار کرده ایم که استقبال بچه ها از این برنامه ها نشان از آگاهی و شناخت این عزیزان از رهبر خود دارد.

    وی افزود: امسال 3 برنامه مختلف نامه ای به امام راحل (ره) ، نقاشی و مسابقه چهار گزینه ای  در ایستگاه های کانون اجراء شد که پس از بررسی آثار ، تعدادی از بهترین ها انتخاب و از آنان تقدیر خواهد شد.

    یکی از کارشناسان کانون نیز گفت: در بررسی نامه های بچه ها به امام یک مطلب مشترک در بیشتر آنها مشاهده شد و آن مطلب این بود که: « او فرستاده خدا بود و مردم ایران را از اسارت و ستم شاه نجات داد. » در آثار نقاشی بچه ها نیز بیشتر، صحنه هایی از مراسم ارتحال امام و تصاویری که از تلویزیون شاهد آن بودیم به چشم می خورد. بررسی تعدادی از پاسخنامه های بخش مسابقه چهار گزینه ای نیز آشنایی خوب بچه ها با تاریخ انقلاب را نشان داد.

    در پایان گوشه هایی از نامه – محمد علیپور – 10 ساله از بوشهر خطاب به امام را می خوانیم: « سلام، امام خوب من ! سلام، وقتی شما انقلاب نمودید و مردم ایران را از بند اسارت نجات دادید من نبودم، ولی پدرم در صف شما و در مقابل رژیم (شاه ) بوده است. در جنگ و پس از جنگ نیز در سپاه اسلام بوده است. کاش من شما را زیارت کرده بودم. (من) فقط حرم مطهر شما را زیارت کرده ام. و ...

بعد از شما امام خامنه ای فرمودند: این انقلاب بدون نام امام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست. راستی داشتم فراموش می کردم این روزها کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین غذایی برای خوردن ندارند، شما که پیش خدا هستی از او بخواه هر چه زودتر آنها را از دست اسرائیل ظالم نجات دهد.» 

عکس های دیگر این برنامه را در ادامه مطلب ببینید.

. 

 

. 

 

. 

 

. 

 

. 

 

. 

 

. 

 

. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آفرینش های ادبی(فانوس) سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 09:32 http://adabikanoon.blogsky.com

سلام
یه کار ادبی از یه مربی هنری، دیدن داره ...بیا...[گل]

سودابه امینی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 23:24

خورشید برآمد زگریبان محمد(ص)


محراب جهان آینه بندان محمد(ص)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد