نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

همایش دوچرخه سواری در سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود

 

  

از سوی مدیر کانون استان بوشهر مطرح شد: 

   هم زمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در بوشهر ‏همایش بزرگ دوچرخه سواری کودکان برگزار می شود.

   به گزارش روابط عمومی کانون ؛به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر کودکان بندر بوشهر در همایش بزرگ دوچرخه سواری شرکت خواهند کرد.

     غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر طی مصاحبه ای با بیان این مطلب ویژه برنامه های کانون به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر را تشریح کرد.

    به گفته مدیر کانون استان بوشهر در مهمترین این برنامه ها راس ساعت 9 صبح روز دوشنبه سوم خرداد ماه کودکان بوشهری ضمن در دست داشتن تراکت ، پلاکاردها و دست نوشته هایی طی مسیر میدان شیلات تا میدان قدس این شهر در همایش بزرگ دوچرخه سواری کودکان این روز بزرگ را گرامی می دارند. در پایان این مراسم نیز با حضور تعدادی از مسئولین و رزمندگان دوران دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از آن دوران ویژه برنامه هایی شامل : قصه گویی ، نمایش خلاق ، مسابقه و فیلم پویانمایی و نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی برگزار خواهد شد.

    قادریان در خصوص برنامه های کانون در مراکز شهرستان ها نیز افزود: کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان طی این روز مسابقه دوچرخه سواری خواهند داشت، علاوه بر این در دیلم مسابقه تندیس های شنی ، در گناوه مسابقه نقاشی روی پارچه ، در برازجان اجرای سرود در گلزار شهداء ، در اهرم ساخت ماکت خرمشهر و روایت این روز ، در خورموج دیدار بچه ها با خانواده معظم شهداء و جانبازان ، در جم مسابقه پرواز بادبادک ها ، در دالکی مسابقه دو ، در ریگ خاطره گویی توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس ، در وحدتیه مسابقه طناب کشی و چندین برنامه دیگر در سایر مراکز استان اجراء خواهد شد.

    شایان ذکر است هر سال به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر ویژه برنامه های متنوعی در مراکز کانون اجراء می شود که برخی از این برنامه ها در ذهن کودکان و نوجوانان این شهر ثبت شده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
مرکز دیر شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 10:37

باسلام وخسته نباشید.به نظرم برنامه های کانون دیر از قلم افتاده باشه.

چشم

یک مادر شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 16:17

سلام
خدا قوت .
ما هر چه آرامش و استقلال و برکت در کشور خود داریم به پاس دلاوریها و از خود گذشتگیهای شهداست . اجر شما گردانندگان حوزه کودک و نوجوان استان بوشهر که همواره در ارایه این مفهوم اصیل به فرزندان ما در تلاش هستید ؛ با سالار شهیدان باد.
همواره سربلند و پر غرور و بر بام افتخار باشید همچون ایران.

از لطف شما سپاسگزاریم
وظیفه است

مهدی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 12:58 http://dastann.blogfa.com/

با ارزوی موفقیت برای شما چنان چه مایل به برقراری لینک می باشید مرا خبر دار کنید از انجا که کار شما و یه کار فرهنگی می باشد خوشحال میشوم با تبادل لینک با ارزوی موفقیت برای شما باشید

گرامی
روزتان بخیر
سپاسگزاریم از حضور مهر بانی شما
ماهی کوچولوهای زندگی

تازش سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 18:50

سلام آقای یزدان شناس ..........
اگه فرصت کردین یه سر به وبلاگ ما جمی ها بزن خوشحال میشیم از نظراتتون بهره مند بشیم

به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد