نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کارگاه پویانمایی در بوشهر برگزار می شود

 

  

 مدیر کانون استان بوشهر خبر داد: 

حضور وجیه الله فردمقدم از اساتید و کارگردانان برجسته پویانمایی ایران در بوشهر 

  

     غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: استاد وجیه الله فرد مقدم از اساتید برجسته پویانمایی کشور به منظور برگزاری یک دوره آموزشی در روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه به بوشهر سفر خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی کانون استان بوشهر غلامعلی قادریان در توضیح این خبر افزود: استاد فرد مقدم از اساتید برجسته و کارشناس پویانمایی دانشگاه هنر تهران و مسئول برگزاری جشنواره فیلم قاصدک در کانون می باشد که برای آموزش مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون در بوشهر حضور خواهند داشت.  

    وی در خصوص سابقه فعالیت های این استاد هنر دانشگاه تهران افزود: استاد فرد مقدم از دیرباز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بسیاری از مراکز علمی و دانشگاهی همکاری داشته و علاوه بر داوری جشنواره های مختلف تا کنون فیلم های زیادی به صورت زنده و پویانمایی در کارنامه کاری خود دارد.  

    قادریان فیلم زنده « مرد و قولش » به عنوان یکی از فیلم های برگزیده جشنواره فیلم رشد و انواع انیمیشن های « لی لی حوضک» ، « بازگشت» ، « تقلید»، « مزاحم ها» ، «یارهم کنار هم »، « در کنار هم با هم » و... را که اغلب با تکنیک های مختلف نیمه برجسته و نقاشی متحرک و عروسکی کامپیوتری ساخته شده اند و انواع فیلمنامه ها را از جمله کارهای مطرح این استاد معرفی کرد.  

    در این دوره آموزشی مربیان کانون با استفاده از ابزار خاصی با عنوان: استند - که از تولیدات آقای مقدم می باشد – و همچنین دوربین های دیجیتال و وب کم به کمک خمیر ، ماسه و ... با تکنیک های استپ موشن و کات اوت به تولید پویانمایی خواهند پرداخت.  

    شایان ذکر است پس از این مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون های سراسر استان به کمک اعضاء با تولید فیلم های انیمیشن خود را برای نخستین جشنواره استانی این رشته هنری در بوشهر که بهمن ماه برگزار خواهد شد آماده می کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مادر سارا کوچولو جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 11:18 http://sarakoochooloo.blogfa.com

درود بر شما
برای این استاد بزرگ آرزوی سلامتی دارم و هیچ وقت لحظات خوب و خوشی را که در ساخت فیلم خرگوش و لاک پشت در کنار
این استاد بزرگ با سارای عزیزم را داشتم فراموش نمیکنم .
آقای فرد مقدم سارا شمارو خیلی دوست داشت
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد