نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

در نخستین گردهمایی مسئولان مراکز استان بوشهر مطرح شد:

.

برگزاری نخستین جشنواره استانی پویانمایی کانون بوشهر

 

    نخستین گردهمایی مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر روز یکشنبه 5 اردیبهشت ماه در سالن گالری مجتمع فرهنگی هنری کانون استان برگزار شد.

   به گزارش آفرینش های هنری مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این گردهمایی ضمن بیان خبر برگزاری جشنواره پویانمایی اعضاء و مربیان در بوشهر افزود: یکی از برنامه های ویژه بخش هنری برگزاری کارگاه پویانمایی است که با حضور وجیه الله فرد مقدم کارگردان صاحب نام انیمیشن در بوشهر برگزار می شود.

    به گفته غلامعلی قادریان، در این دوره که قرار است روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود، مربیان کانون با تکنیک استپ مووشن و کات اوت آشنا خواهند شد و خود را برای شرکت در جشنواره فیلم کودکان برای کودکان (قاصدک) و اولین جشنواره استانی پویانمایی اعضا و مربیان کانون استان بوشهر آماده می‌کنند.

 

   وی ضمن تشکر از کلیه کارکنان کانون بدلیل رعایت الگوی مصرف در برنامه های سال گذشته، تلاش و کوشش مربیان در مراکز را نمونه عینی همت و کار مضاعف دانست و افزود: نام گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری نشأت گرفته از قرآن و سیره نبوی است که رعایت آن مختص به یک سال مشخص نیست.

    قادریان تحقق شعار امسال در بخش فرهنگی کشور را لازمه مشارکت همه دستگاه های فرهنگی دانست و افزود: امروزه با گسترش فن‌آوری و  وسایل ارتباط جمعی و استفاده ابزاری دشمن از آن برای هجوم فرهنگی به کشور، لازم است با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مفید و کیفی، خانواده‌ها را نسبت به این خطرات و راه‌های ورود آن به خانواده و تأثیرات آن بر فرزندان‌مان آگاه کنیم.

 

   غلامعلی قادریان با اشاره به فعالیت‌های تابستانی کانون گفت: با پایان سال تحصیلی کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد حضور گسترده بچه ها خواهد بود که برای این امر پیش بینی های لازم انجام شده است.

    در ادامه این نشست کارشناسان بخش های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی پیش بینی برنامه های سال 89 در مراکز کانون را اعلام کردند.

   شرکت در فراخوان های مختلف هنری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مربیان و رابطین هنری استان، کارگاه های هنری ویژه‌ی اوقات فراغت، اولین جشنواره استانی پویانمایی اعضا و مربیان، برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری اعضا و مربیان، مسابقه‌ی هنری جلوه های آسمانی، سیزدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز استان بوشهر، توسعه‌ی کارگاه نمایشنامه نویسی نوجوان از یک مرکز به چند مرکز، تقویت پایگاه‌های اینترنتی بخش هنری استان و گردهمایی و نشست های تخصصی مربیان و رابطین هنری از جمله برنامه های آفرینشهای هنری کانون استان بوشهر در سال 89 خواهد بود.

   استان بوشهر دارای 15 مرکز ثابت فرهنگی هنری ، 2 واحد سیار و یک کتابخانه پستی است.

نظرات 3 + ارسال نظر
آزادی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 12:51 http://aberavan.persianblog.ir

سلام.خداقوت.فکر نمی کردم استان بوشهر اینقدر در این زمینه فعال باشه.این خیلی خوبه.بهتون تبریک میگم.وبلاگ ننه خورشید رو که دیدم خیلی خوشم اومد از اینکه این همه به بچه ها اهمیت میدن.وقتی امروز دعوت شما رو در وبلاگم دیدم که مربوط به بوشهر بود حدس زدم که باید ننه خورشید رو هم بشناسید.ممنونم که منو دعوت کردین برای تحلیل.سعی کردم آنچه رو که خودم فکر می کردم به تحریر در بیارم شاید بخشی اش به واقعیت نزدیک باشه آخه رشته اصلی من چیز دیگه ایه ولی عاشق نقاشی و روانشناسیم.

سلام
از لطف شما بسیار سپاسگزارم

سلام همکاران ارجمند
روزهای خوبی را برای شما و تمام کانونی ها آرزومندیم
به دیار کوههای سر به فلک کشیده کردستان "بیجارگروس" بام ایران هم سری بزنید
منتظر حضور گرمتان هستیم

یا حق

اکبری شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 13:47 http://www.akbari20.blogfa.com

سلام
ممنونم که از نقاشی ها ی من دیدن کردید و منو به دیدن نقاشی های زیبای بچه ها دعوت کردید واقعا عالی و معصومانه کار شده اند تبریک به همه بچه های گل و مربیان دلسوزشان.و تشکر از شما بابت ارائه این ها در وبلاگتان.

سلام
از شما هم سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد