نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

برگزیدگان مرحله استانی نقاشی محیط زیست ژاپن و فنلاند۲۰۱۰

  ۲۹ اثر نقاشی برگزیده در مرحله ی استانی برای شرکت در  

 یازدهمین مسابقه ی بین المللی نقاشی محیط زیست ژاپن۲۰۱۰  

 و چهاردهمین نمایشگاه سه سالانه نقاشی کودکان فنلاند ۲۰۱۰

 مسعود تنگستانی 10 ساله از مرکز فرهنگی هنری بندر دیلم

     به گزارش آفرینش های هنری بوشهر از بین 32 اثر رسیده از سوی مراکز استان بوشهر ۱۳ اثر پس از بررسی و داوری ، انتخاب و به آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران جهت شرکت در یازدهمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست ژاپن ۲۰۱۰ ارسال شد. این آثار که با تکنیک های متفاوت بخصوص گواش و پاستل اجرا شده اند از موضوع « هدایایی از کره زمین » برای آثار خود بهره جسته اند. 

      در کره زمین ، موجودات و اشیاء مختلفی وجود دارند که زندگی ما از گوناگونی آنها تأمین می شود. موادی مانند : گندم ، سیب زمینی ، لوبیا ، گوشت و ... خوراک ما را تشکیل می دهند و از سوی دیگر مواد سوختی ( مثل نفت خام ، زغال سنگ ) ، داروهایی که برای درمان بیماریها مصرف می کنیم ، لباس و وسایل چوبی به خاطر دیگر موجودات زنده در اختیار ما هستند . محیط زیست طبیعی ، آب ، اتمسفر ، زمین ، نور خورشید و ... همگی برای زنده ماندن موجودات لازم بوده و حیات موجودات به آنها وابسته است  .

سیده سوگند موسوی 11ساله از مرکز فرهنگی هنری برازجانهمچنین از بین 29 اثر رسیده ی دیگر از سوی مراکز استان، 18 اثر پس از بررسی و داوری ، انتخاب و برای شرکت در چهاردهمین نمایشگاه سه سالانه نقاشی کودکان فنلاند به آفرینش های ادبی و هنری در تهران ارسال شد. آثار ارسالی در این بخش نیز برگرفته از تکنیک های متفاوت بخصوص گواش و پاستل بوده و از موضوع های « خانه ی من ، محیط پیرامون ، فرهنگ و عقاید فردی » برای آثار خود بهره جسته اند.

    بر این اساس از استان بوشهر نقاشی های:  سیما بردستانی از مرکز کاکی - رقیه حبشی از مرکز اهرم – سمیرا مرتضوی از مرکز جم – فاطمه لاری زاده ، زهرا خواجه ، لیلا پیران ، جواد خلیلی و مسعود تنگستانی از مرکز دیلم – مهتاب حاتم پور ، علی رضا بهزادی ، فرزانه کاوه فرد ، ملیکا زنده بودی و سارا قنبری از مرکز برازجان به عنوان آثار منتخب در مسابقه نقاشی « محیط زیست ژاپن 2010 » و نقاشی های : یاس مهمار ، فاطمه امینی ، مرضیه پوزش و فاطمه احمدی از مرکز دیّر – مائده پاسیار و مریم خورموجی از مرکز شماره 2 بوشهر – امین بابایی از مرکز جم – بنت الهدی زارعی از مرکز کاکی – رقیه حبشی از مرکز اهرم – زهرا مکی ، زینب بویراتی و رضا دشمن زیاری از مرکز دیلم – روبیتا صولتی ، مهتا مرزبان ، سارا قنبری و سیده سوگند موسوی از مرکز برازجان به عنوان آثار منتخب در مسابقه نقاشی « فنلاند 2010 » به تهران فرستاده شد.  

نظرات 1 + ارسال نظر
رقیه حبشی شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 10:28 http://girl-boy-75-74.blogfa.com/

با سلام وخسته نباشید....
راس میگید.........به به
ایشالله اگه خداخواست یا من یا دوستای دیگه ی هم استانییم بتونن مقام بیارن
خدافظ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد