نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کودکان بوشهری آثار هنری خود را به نمایش گذاشتند

 

 

.  

 کودکان بوشهری آثار هنری خود را به نمایش گذاشتند

. 

    در چهارمین روز از هفته دولت نمایشگاهی از 370 اثر نقاشی و سفال گری کودکان و نوجوانان بوشهری در مرکز شماره یک کانون این شهر برپا شد. 

    به گزارش روابط عمومی کانون استان بوشهر در این نمایشگاه که تا روز 11 شهریور ماه ادامه خواهد داشت ، آثار برگزیده 350 کودک و نوجوان شرکت کننده در کلاس های تابستانی مرکز شماره یک در زمینه نقاشی و سفال گری به نمایش  در آمده است.

    ملیحه کرمی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بندر بوشهر در خصوص اهداف برپایی این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه با هدف تشویق و ترغیب بچه ها به حضور در فعالیت های فرهنگی و هنری کانون و شناسایی استعداد های آنان در زمینه نقاشی و سفال گری و همچنین آگاهی والدین از سطح کار فرزندان خود در کلاس های کانون و میزان رشد بچه ها در کلاس های تابستانی برگزار شده است. 

 

 

    کرمی در خصوص میزان استقبال بچه ها از کلاس های تابستانی این مرکز نیز گفت: طی ماه های تیر و مرداد سال جاری این مرکز فرهنگی هنری در کلاس های تابستانی خود میزبان بیش از 593 دختر و پسر در مقاطع مختلف دبستان و راهنمایی بود که از این تعداد بیش از 392 نفر در کلاس های نقاشی و سفال گری شرکت کردند. 

 

 

    وی کلاس های نقاشی ، سفال گری ، کاردستی ، زبان خارجه ، قرآن ، ادبی ، نمایش ، خوشنویسی و شطرنج را از جمله کلاس های تابستانی این مرکز در فصل تابستان معرفی کرد و افزود: به دلیل استقبال خانواده ها و بچه ها از کلاس های نقاشی و شطرنج این کلاس ها در ماه شهریور نیز ادامه خواهد داشت. 

 

 

   مرکز شماره یک کانون بوشهر با بیش از 32 سال سابقه فعالیت اولین مرکز فرهنگی هنری کانون در استان بوشهر می باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی عظیمی پور چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 17:26 http://www.2ql.net/uploads/1251971135.jpg

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

همکار گرامی جناب آقای یزدان شناس. درخواست شما را خوانده بودم اما اگر شیوه نامه را مطالعه نمایید زمان معرفی وبلاگ های استانی به مرحله کشوری مدتهاست که به اتمام رسیده!
ضمناَ به هر استان سهمیه ای تعلق گرفته است.
استان بوشهر در نامه ای به شماره 162/7/55 مورخ 3/2/88 در بازگشت به نامه شماره 326/50 مورخ 31/01/88 معاونت فرهنگی در خصوص برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی وبلاگهای برگزیده استانی را معرفی و ارسال کرده است.
این انتخاب از سوی کارشناسی استان خودتان صورت گرفته است. تصوری از این نامه را بصورت اسکن شده در آدرس زیر ملاحظه بفرمائید.

التماس دعا

http://www.2ql.net/uploads/1251971135.jpg

یزدان اگه زور بگی باشه حرفی نیست!! تسلیم! اما در جریان باشید که بنده قبول دارم این وبلاگ هایی که معرفی کردید شاید بهتر از وبلاگهای مسابقه باشند اما توصیه می کنم به فعالیت جدی خود ادامه دهند تا با پیشینه ای قوی در مسابقه ی سال آینده معرفی نمایید. ضمناْ اگه قبول نکنی عکس ۶ در ۴ تو رو می زنم وسط وبلاگ مسابقه و بالاش می نویسم:
WANTED یعنی تحت تعقیب!

ازتون ممنونم و تبریک می گم که چهره ی شاخص و قوی در فعالیت های اطلاع رسانی مجازی هستید. این مسئله باعث خوشحالی است. موفق باشید.

مهدی عظیمی پور چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 18:35 http://KanoonWeblog.BlogFa.com/

سلام. [گل]

مربیان سخت کوش و اعضای فعال و دوست داشتنی مراکز کانون!

اگر دوست دارید در وبلاگ خودتان ساعت های زیبا و متنوع با نشان مرغک کانون داشته باشید، با مراجعه به وبلاگ کانون، کد ساعت دلخواه را دریافت کرده و در قالب وبلاگ خود وارد نمایید.

تعداد ساعت ها: 42 عدد در رنگ ها و شکل های محتلف

حجم هر ساعت: حدود 4 کیلوبایت!

التماس دعا [گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد