نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

تندیس‌های قاصدک در دستان کودکان و نوجوانان فیلم‌ساز قرار گرفت

 

 

 

 

 تندیس‌های قاصدک 

 

  در دستان کودکان و نوجوانان فیلم‌ساز قرار گرفت 

 

 

برگزیدگان چهارمین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان در دو رشته فیلم‌های زنده و پویانمایی معرفی شدند. 


 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،30 اثر این فیلم‌سازان هنرمند 6 تا 16 ساله به انتخاب گروه داوری جشنواره در حالی به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد که بچه‌های ایرانی برای شرکت در جشنواره نزدیک به 200 فیلم به دبیرخانه ارسال کرده بودند.
 موضوع جشنواره و تکنیک‌‌های ساخت فیلم آزاد اعلام شده بود اما زمان ساخت فیلم‌ها 8 دقیقه تعیین شده بود.
 

بر این اساس در بخش فیلم‌های زنده و در پنج گروه سنی مختلف فیلم «بهترین خبر» امین‌رضا ملک‌محمودی، «جعبه‌ای پر از مهر» رومینا محقق، «صورتحساب» پریا لطفی، «داداشی کوچولو» نیایش اسماعیلی، «به دنبال داستان» حسین فلاح و علی تفتیان، «مسؤولیت» سیدمحمد دادآفرین، «کفش‌های مادر» پانیز زنگنه، «مستند لوشان گیلان» سهراب گنجیان و «نقاب» پدرام زنگنه در میان برگزیدگان قرار گرفت.
 در همین بخش فیلم‌های «خاطرات شیرین» علی تفتیان، «کامپیوتر را خاموش کن» مسیح باقری، «لبخند» مرتضی وزیری، «بلوتوث» سامان حسین‌پور، «پلیس‌های کوچک محله» بزرگمهر صفورا و «محبت» فراز توکلی به عنوان برندگان دیگر جشنواره قاصدک معرفی شدند.
دو جایزه دیگر نیز علاوه بر این به مهیار شهیدی و مصطفی وزیری بازی گر و فیلم بردار فیلم بهترین خبر تعلق گرفت.
 همچنین گروه داوری شامل وجیه‌الله فرد‌مقدم، مهدی باقری، مهین جواهریان، غلامرضا حیدر‌نژاد و عبدالله علیمراد در بخش فیلم‌های پویانمایی (‌انیمیشن) تندیس‌ها و جوایز جشنواره را به فیلم‌های «قاب عکس» کار گروهی مرکز شماره 15 کانون تهران، «موش و درخت سیب» پرستو راثی، «پاک کن» هیوا عرب‌عامری، «شنگول و منگول» شیدا دالوند، «چهارشنبه سوری» عظیم عبادی، «دختر تنها» مرجان مدیح، «ماه و روباه» آرمین اشتری، «من را کمک کن» علی خوش‌سخن و «زندگی در روستا» سیده‌کوثر موسوی‌نسب اهدا کردند.
 دیگر تندیس‌ها و جوایز این بخش نیز در اختیار محمدمهدی فرح با فیلم «ماجرای خرگوش و لاک‌پشت»، امیرحسین گنجده و سهند هاشمی با فیلم «چوپان و گوسفندان»، حدیث تشنیزی با فیلم «سیب و کرم» نرگس فضلی با فیلم «راز رویش»، رقیه سالمی جویباری با فیلم «جوجه کوچولو» و محمد لشگر‌بلوکی با فیلم «سلطان و غلام» قرار گرفت.
 استعداد‌های سینمای ایران در چهارمین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان در آیینی که هم‌زمان با جشن‌های سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز 16 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار شد معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.
 در حاشیه پخش فیلم‌های جشنواره در روزهای 13 تا 16 بهمن همچنین کارگاه‌های ساخت فیلم‌های پویانمایی، قصه‌گویی و فیلم‌‌نامه‌نویسی، چهره‌پردازی، نمایش خلاق و نورپردازی برپا شده بود. 

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد