نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

آغاز جشنواره منطقه ای نمایش عروسکی در بوشهر

 

 

 

 

 

 چهارمین جشنواره منطقه ای نمایش عروسکی 

. 

 در کنار ساحل زیبای خلیج فارس کلید خورد  

 

    چهارمین جشنواره منطقه ای نمایش عروسکی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان های خوزستان ، کهگیلویه و بویر احمد ، چهارمحال و بختیاری ، فارس ، هرمزگان و بوشهر در ساحل زیبای خلیج فارس و شهر بوشهر کلید خورد.

    به گزارش روابط عمومی کانون در این جشنواره که از ساعت 30/8 صبح 23 مهر ماه آغاز شده است در نوبت صبح 6 نمایش از استان های خوزستان ، چهارمحال و بختیاری ، بوشهر ، فارس و کهگیلویه و بویر احمد به روی صحنه رفت.

    در مراسم افتتاحیه این جشنواره که با حضور پور کبگانی ، فرماندار شهرستان بوشهر ، خانجانی ، ناظر جشنواره و کارشناس مسئول جشنواره ،  برگزار شد ، غلامعلی قادریان ، مدیر کانون استان بوشهر و مدیر جشنواره منطقه ای ، ضمن خیر مقدم به میهمانان ، جشنواره های نمایش عروسکی را فرصتی برای دوستی و تبادل تجربه بین کودکان و نوجوانان  هنرمند استان های مختلف کشور ذکر کرد و افزود: هر جشنواره ای بخصوص جشنواره های نمایش عروسکی مکان مناسبی  برای تبادل تجربیات ارزشمند مربیان و اعضاء کانون است که امیدواریم همکاران و اعضاء عزیز با بهره برداری از این فرصت در جهت ارتقاء سطح آگاهی خود گام بردارند.

    قادریان ضمن قدر دانی از کلیه مسئولین استان و مدیر عامل کانون ، معاون فرهنگی و سایر کسانی که در برگزاری این جشنواره یاری گر کانون استان بوشهر بودند ابراز امیدواری کرد کودکان و نوجوانان استان از این فرصت پیش آمده بهره کافی ببرند.  

    وی در بخش پایانی صحبت های خود از عوامل اجرایی و همکاران ستادی استان بوشهر تشکر کرد.

بعد از ظهر نخستین روز برپایی این جشنواره نیز 4 نمایش عروسکی از استان های خوزستان ، فارس و بوشهر به روی صحنه رفت.

کار داوری این جشنواره را کارشناسانی از استان های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و اصفهان بر عهده داشتند.

    نخستین روز این جشنواره با برپایی نشست تخصصی بین کارگردان ها و کارشناسان حاضر در جشنواره و در آخر جشن  عروسک ها به کار خود پایان داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد