نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کودکان و نوجوانان بوشهری فیلمساز می شوند

 

 

 کودکان و نوجوانان بوشهری فیلمساز می شوند

 

هم زمان با آغاز تابستان تعدادی از کودکان و نوجوانان بوشهری اوقات فراغت خود را با فیلم سازی سپری می کنند.

     به گزارش روابط عمومی کانون قرار است واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بوشهری و هم چنین آشنایی بچه ها با اصول اولیه فیلم سازی و ایجاد انگیزه در یک دوره آموزشی کوتاه مدت کودکان و نوجوانان را با نحوه تصویر برداری و چگونگی ساخت یک فیلم کوتاه آشنا سازد.

      در اولین دوره آموزش فیلم سازی اعضاء پسر و دختر مرکز شماره یک بوشهر پس از آموزش های لازم و انتخاب یک قصه یا طرح داستان کوتاه به وسیله دوربین های خانگی اثر خود را به تصویر می کشند.

     قرار است کلیه آثار ارائه شده توسط اعضاء به جشنواره فیلم های کودکان برای کودکان ( قاصدک ) که در زمستان سال جاری در محل آفرینش های هنری کانون برگزار می شود ارسال شود.

     شایان ذکر است در این جشنواره آثار ویدیویی ساخته شده توسط کودکان 6 الی 16 برای مخاطبین کودک و نوجوان به مسابقه گذاشته شده و به برترین آثار در 2 قسمت سینمای زنده و پویانمایی و 5 گروه سنی و رشته های سینمایی ( کارگردانی ، فیلم نامه ، تصویر برداری ، بازیگری ، پویانمایی ، صدا سازی و صدا گذاری ، موسیقی و فضا سازی ) جوایزی اهدا خواهد شد. کودکان و نوجوانان علاقمند به کار فیلم سازی می توانند با عضویت در کتابخانه های کانون بصورت رایگان در کلاسهای فیلم سازی شرکت کنند.

 

فرم شرکت در چهارمین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان(قاصدک) را این جا دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد