نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

انتشار فراخوان دومین مسابقه فیلم نامه نویسی کودک و نوجوان

 

 

فراخوان دومین مسابقه فیلم نامه نویسی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان منتشر شد .

            به گزارش روابط عمومی کانون ، امور سینمایی کانون از تمامی فیلمنامه نویسان حوزه کودک و نوجوان دعوت کرده است، آثار بلند و کوتاه خود را در این مسابقه که در سه رشته پویانمایی(انیمیشن)، داستانی و مستند برگزار می شود، شرکت دهند.

          هدف از این مسابقه شناسایی استعدادهای نوپا و بهره گیری از اندیشه های ژرف و نوآورانه فیلمنامه نویسان در تولید آثار مربوط به کودکان و نوجوانان عنوان شده است.

          هر فیلمنامه نویس بر اساس این فراخوان می تواند دو فیلم نامه  خود را همراه با فرم درخواست شرکت در مسابقه در 3 نسخه تا روز 31 خرداد سال 1387به دبیرخانه مسابقه واقع در تهران خیابان دکتر بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی شماره 24کد پستی 1511647416 امور سینمایی کانون ارسال کند.

نوشتن چکیده داستان در صفحه اول فیلمنامه ضروری است ضمن این که هیچ فیلمی نباید بر اساس این  فیلمنامه ها ساخته شده باشد.

          بر اساس این گزارش قرار است گروه گزینش تعدادی از فیلم نامه های  برگزیده را از میان آثار ارسال شده انتخاب و به گروه داوری معرفی کنند.

          برای 5 برگزیده نهایی این مسابقه جایزه نقدی در نظر گرفته شده است، ضمن این که آثار برگزیده این مسابقه در کتاب ویژه ای منتشر خواهد شد. 

          جایزه بهترین فیلم نامه بلند هم مبلغ 50 میلیون ریال، فیلمنامه برگزیده 15 میلیون ریال، بهترین فیلمنامه مستند و داستانی 10 میلیون ریال و بهترین فیلم نامه پویانمایی 7 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

          امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین تعدادی از آثار مناسب برای تولید را از میان فیلمنامه های ارسال شده انتخاب و  این آثار را با توافق فیلم نامه نویس برای تولید خریداری خواهد کرد.

گفتنی است فرم درخواست شرکت در دومین مسابقه فیلم نامه نویسی کانون از طریق پایگاه اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com  قابل دریافت است.

 

فرم درخواست شرکت در مسابقه  را این جا دریافت کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد