نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نمایش گسترده فیلم‌های ایرانی در جشنواره حیدرآباد هند

 

 

فیلم‌های ایرانی به صورتی گسترده در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم حیدرآباد هند به نمایش گذاشته شد.

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در بخش مسابقه بین‌الملل این جشنواره که از روز 23 تا 29 آبان در هندوستان برپا شده بود فیلم بلند «سبز کوچک»، غلامرضا رمضانی و فیلم کوتاه «نشانی» نازنین سبحان دربندی و پویانمایی «گنجشک و پنبه دانه» به کارگردانی سیدمرتضی احدی از تولیدات کانون و فیلم‌های بلند داستانی «سرخی سیب کال» به کارگردانی محمدعلی طالبی و «سینه سرخ» به کارگردانی پرویز شیخ‌طاری نمایش داده شد.

       همچنین در بخش فیلم‌های دنیای کودکان این جشنواره نیز فیلم بلند داستانی «چوپان دروغگو» به کارگردانی سیروس حسن‌پور حضور داشت.

       بر اساس این گزارش همچنین از مجموعه تولیدات کانون دو فیلم کوتاه «همه روزهای خوب» مهدی جعفری و پویانمایی «ریشه در آسمان» به کارگردانی فرخنده ترابی در بخش چشم‌انداز آسیا و فیلم مستند کوتاه «هر کجا بروم آسمان مال من است» مهدی جعفری در بخش جنبی فیلم‌های ویدیویی شرکت داده شد.

       علاوه بر این فیلم‌های دیگری از ایران در بخش ویدیویی به نمایش گذاشته شد.

       از ایران همچنین غلامرضا رمضانی، نازنین سبحا‌ن‌سربندی و سیدمرتضی احدی سه تن از کارگردان‌های فیلم‌های کودک و نوجوان در جشنواره حضور داشتند.

       گفتنی است در جشنواره بین‌المللی فیلم حیدرآباد هند کشورهایی مانند فرانسه، هند، سوئیس، آلمان، نروژ، تایوان، ایرلند، دانمارک، چین، صربستان، فیلیپین، روسیه، برزیل و استونی‌ از جمله کشورهایی بودند که آثارشان را در جشنواره شرکت داده بودند.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 1 + ارسال نظر
اندیشه ورز برنا چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 13:29 http://andishevarz.blogfa.com

خوشحال می شویم به ما سر یزنید تاریخ عسلویه مکانی که پروژه های بزرگ گاز و نفت و پتروشیمی کشور در آن است را با تحقیق گفته ایم فکر نکنیم جایی دیگر ببینید...
حتما نقد و اندیشه تان را برای ما یادگاری بگذارید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد