نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

پارک کودک بوشهر

با آغاز به کار پارک کودک بوشهر

 

کودکان و نوجوانان کوی شکری بوشهر

 

 از فعالیت های کانون بهره مند می شوند

 

   

    در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار ، شهردار و مدیران دستگاه های اجرائی استان پروژه احداث پارک کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوشهر آغاز شد.

 

 

 

     به گزارش روابط عمومی کانون این پروژه به دستور استاندار بوشهر و به عنوان یکی از 313 گام نهضت زیبا سازی شهر بوشهر اجراء خواهد شد.

     در مراسم آغاز بکار این پروژه استاندار بوشهر ضمن تشکر از تلاش های مدیریت و پرسنل مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از آقای قادریان دعوت کردند تا اهم برنامه ها و فعالیت های کانون در خصوص این پروژه را حضوراً به سمع و نظر مردم برسانند.

     آقای غلامعلی قادریان مدیر کانون استان بوشهر ضمن تشکر از مساعدت های استاندار و شهردار بوشهر در تشریح برنامه های کانون گفت: در این پروژه مصوب گردید پارک کودک بوشهر ضمن تجهیز به انواع وسایل بازی و سرگرمی  بخشی از آن نیز به فعالیت های کانون اختصاص یابد. با استقرار یک دستگاه کانکس مجهز به وسایل سرمایشی و گرمایشی قسمتی از فعالیت های کانون در قالب کتابخانه کودک و اتاق اسباب بازی در گوشه ای از پارک کودک راه اندازی می گردد.

 

 

     به گفته مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در جلسه ای که با حضور استاندار بوشهر در این خصوص برگزار گردید ایشان ضمن تأکید بر فعالیت های مؤثر و مفید کانون در جهت تأمین نیروی انسانی این پروژه توسط استانداری بوشهر قول مساعدت دادند.

بر اساس این گزارش در مراسم آغاز بکار احداث پارک کودک که با حضور تعداد زیادی از کودکان ، نوجوانان و اهالی کوی شکری بوشهر برگزار گردید ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن برپایی ایستگاه صلواتی شیرینی و شربت به مناسبت نیمه شعبان با هدف آشنایی بیش از پیش مردم با فعالیت های خود نمایشگاهی از آثار نقاشی ، سفال ، روزنامه دیواری ، کتاب و ...  را در فضای باز پارک بر پا کرد.

     شایان ذکر است 313 پروژه عمرانی در زمینه های مبلمان شهری ، فضای سبز و ... به دستور استاندار بوشهر و به نام 313 تن از یاران امام زمان (عج) با هدف زیبا سازی و ایجاد تحول در شهر بوشهر به کلیه دستگاه های اجرایی استان ابلاغ گردید.

     پروژه پارک کودک قرار است در پارک آزادگان بوشهر که در حال حاضر بلا استفاده است اجرا گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد