نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

موفقیت اعضاء کانون بوشهر در مرکز ملی اقیانوس شناسی

 

موفقیت کودکان و نوجوانان

 

استان بوشهر در مسابقات

 

 ملی اقیانوس شناسی

 

 

 4 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر مقام برتر مسابقات کشوری نقاشی مرکز ملی اقیانوس شناسی با عنوان « کودک ، نوجوان و دریا » را کسب کردند.

 

فاطمه سرداریان 14 ساله از مرکز بندر دیلم - از برگزیدگان برتر با کسب نشان نقره

 

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این مسابقه نقاشی که به مناسبت روز اقیانوس شناسی (18 خرداد ماه) برگزار گردید بیش از 85 اثر نقاشی از سراسر کشور به دبیر خانه مسابقه ارسال گردید که از این تعداد 45 اثر متعلق به کودکان و نوجوانان استان بوشهر بود.

    از مجموع شرکت کنندگان استان خانم لیلا رسولی 13 ساله از اهرم و خانم فاطمه سرداریان 14 ساله از دیلم تندیس نقره ، لوح تقدیر و جایزه ویژه این مسابقه را کسب نموده همچنین آقایان حجت حسینی 11 ساله و علی مالکی 8 ساله از بوشهر تندیس برنز ، لوح تقدیر و جایزه ویژه این مسابقه را کسب کردند.

    بر اساس همین گزارش 10 نفر از شرکت کنندگان استان بوشهر از شهرهای بوشهر ، دیلم و اهرم به عنوان برگزیدگان نمایشگاهی معرفی و از سایر شرکت کنندگان تقدیر بعمل آمد.

    مرکز ملی اقیانوس شناسی هدف از برگزاری این مسابقه را بالا بردن سطح آگاهی کودکان و نوجوانان در خصوص دریا، محیط زیست دریایی ، موجودات دریایی و ... ذکر کرده و افزود: از مجموع برگزیدگان بهترین آثار در پنج گروه سنی 3 الی 16 سال پنج اثر برگزیده و به دفتر ioi   در مالتا فرستاده می شود.

    شایان ذکر است آقای محمد علی یزدان شناس کارشناس هنری استان و  خانم ها نرگس رومینا ، کبری حسینی و فاطمه ثمری به عنوان مربیان هنری در موفقیت کودکان و نوجوانان استان بوشهر نقش بسزایی داشتند.  
نظرات 2 + ارسال نظر
سعیدی سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 11:25

افتخار می کنیم که کودکان بوشهری در هنر می درخشند. و همچنین از مربیان زحمتکش و دلسوز کانون سپاسگزاریم
موفق و پیروز باشید.
سعیدی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 11:26

آفرین به بچه های بوشهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد