نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مسابقه اینترنتی نقش مرکب برای کودکان تمدید شد

 

مسابقه اینترنتی نقش مرکب برای کودکان تمدید شد

 

فرصت شرکت در مسابقه اینترنتی نقش مرکب ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی تا 20 مرداد تمدید شد.

 

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مسابقه با هدف آشنا ساختن بچه‌های ایرانی با صنعت چاپ و تاریخچه آن و نقش شرکت افست در رشد و پویایی این صنعت تأثیرگذار، از روز 22 بهمن سال گذشته تاکنون با استقبال گسترده کاربران اینترنت رو به رو شده است به نحوی که در آن نزدیک به هزار نفر شرکت کرده‌اند.

       کودکان باید با مراجعه به سایت اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com و بخش مسابقه به 20 سؤال چهارگزینه‌ای با موضوع‌هایی مانند چاپ و مراحل آن، تاریخچه و فعالیت‌های متنوع شرکت افست ظرف 30 دقیقه پاسخ دهند.

       پیشتر قرار بود که این مسابقه روز 25 خرداد به پایان برسد ولی نظر به استقبال کاربران سایت کانون مهلت شرکت کودکان در این رقابت تا روز 20 مرداد مبعث حضرت رسول اکرم(ص) تمدید شد.

       پس از پایان این مهلت با همکاری شرکت افست جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود ضمن این که برندگان مسابقه طی بازدیدی از این شرکت مراحل چاپ تا صحافی کتاب‌های درسی را از نزدیک مشاهده خواهند کرد.

       شرکت افست از بزرگ‌ترین چاپخانه‌های ایرانی است که از پنجاه سال پیش نقش مرکب را بر صفحات کاغذ کتاب‌های درسی کودکان و نوجوانان ایرانی حک کرده است و از آن تاریخ تاکنون انتشار کتاب‌های مقطع ابتدایی و بخشی از کتاب‌های مقاطع راهنمایی و دبیرستان، مجلات رشد، کتاب‌های نفیسی همچون قرآن مجید، شاهنامه بایسنقری، آثار اساتید بزرگ هنر نقاشی و نگارگری کشور مانند استاد فرشچیان و چاپ روزنامه تمام رنگی را برای نخستین بار در ایران در کارنامه فعالیت‌ خود ثبت کرده است.

       هم اکنون نیز چند روزنامه پرشمارگان رنگی کشور در این شرکت چاپ می‌شود و بر روی دکه‌های روزنامه‌ فروشی قرار می‌گیرد.

       گفتنی است در حال حاضر کاربران بخش مسابقه سایت اینترنتی کانون می‌توانند در سه مسابقه دیگر این پایگاه به نام‌های «خداوندگار کوچک»، «بوی بهشت»‌ و «معمار انقلاب» شرکت کنند.

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد