نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نمایش مستند ایرانی در بخش مسابقه جشنواره تلویزیونی شانگهای

نمایش مستند ایرانی در بخش مسابقه جشنواره تلویزیونی شانگهای

فیلم ایرانی «هر کجا بروم آسمان مال من است» برای کسب جایزه بهترین فیلم مستند آسیا در جشنواره تلویزیونی شانگهای با سه فیلم دیگر آسیایی رقابت می‌کند.

 

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این فیلم به کارگردانی مهدی جعفری در روزهای 21 تا 25 خرداد در سیزدهمین جشنواره تلویزیونی شانگهای چین در بخش مسابقه فیلم‌های مستند آسیایی به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

       بخش فیلم‌های مستند در این جشنواره، 9 جایزه مختلف طلا، نقره و جایزه بزرگ به بهترین آثار برگزیده در شاخه‌های «مستند اجتماعی»، «مستند تاریخی»، «طبیعت» و «آسیا» اهدا خواهد کرد که برای دریافت آن 13 کشور جهان مانند ایران، کره، ژاپن، چین، لهستان، هلند و ... با یکدیگر رقابت می‌کنند.

       در مراسم پایانی این جشنواره بزرگ سینمایی مهدی جعفری کارگردان فیلم «هر کجا بروم آسمان مال من است» نیز حضور خواهد داشت.

       جشنواره تلویزیونی شانگهای از بخش‌هایی مانند مسابقه برنامه‌های تلویزیونی برای دریافت جایزه بین‌المللی ماگنولیا و بخش‌های نمایشگاه، بازار فیلم‌های تلویزیونی، بازار تجهیزات رسانه‌ای جدید و تجهیزات پخش فیلم با حضور گسترده 200 شرکت چینی و خارجی همچنین نشست، بحث و مذاکره پیرامون قدرت رسانه‌ها در بازی‌های المپیک تشکیل شده است.

       «هر کجا بروم آسمان مال من است» فیلمی 20 دقیقه‌ای است که لحظه‌هایی از اوقات فراغت کودکان پناهنده افغانی و عراقی را در دو شهر ساوه و سمنان به تصویر کشیده ‌است.

       این فیلم در مدت کوتاهی که از ساختش می‌گذرد در جشنواره‌های بوف سوئد، جانا لبنان و قبرس به نمایش گذاشته شد که آخرین آن، تندیس طلایی بهترین فیلم مستند را برای کارگردانش به ارمغان آورد.

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد