نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

پوران درخشنده با بچه‌های ابدی به کرمانشاه می‌رود

پوران درخشنده

پوران درخشنده با بچه‌های ابدی به کرمانشاه می‌رود

 

نمایش یک هفته‌ای فیلم‌های پوران درخشنده کارگردان صاحب نام کشور در کرمانشاه آغاز شد.

 

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایش مجموعه‌ای از فیلم‌های این کارگردان و فیلم‌ساز شاخص و مطرح سینما در روزهای 19 تا 25 خرداد مردم شهر کرمانشاه را با آثار پوران درخشنده آشنا می‌سازد.

       سالن سینمای فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان کانون کرمانشاه در این هفته «رویای خیس»، «پرنده کوچک خوشبختی»، «شمعی در باد»، «عبور از غبار» و «بچه‌های ابدی» را برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به نمایش می‌گذارد.

       درخشنده در روزهای 22 و 23 خرداد در آخرین نوبت نمایش فیلم‌های خود در کرمانشاه، با تماشاگران فیلم‌هایش به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

       همچنین روز‌های 22 تا 25 خرداد در همین محل فیلم ارزشمند و موفق «بچه‌های ابدی» که شش پروانه زرین و یک لوح تقدیر بیست و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان و دو سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داد برای نخستین بار در کرمانشاه نمایش داده می‌شود.

       روز 24 خرداد نیز در مراسمی با حضور بازیگران فیلم «بچه‌های ابدی» از این کارگردان توانای سینمای ایران تجلیل خواهد شد.

       کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با هدف آشنایی بچه‌های این شهر تاریخی با هنرمندان و نویسندگان، تاکنون برنامه‌های دیگری را با حضور مجید مجیدی، میرجلال‌‌الدین کزازی، مصطفی رحماندوست، سیدمهدی شجاعی، هوشنگ مرادی‌کرمانی، اسدا... شعبانی، جواد محقق، مهدی میرکیایی، خلیل عمرانی و بیوک ملکی برگزار کرده بود.

       گفتنی است چهار فیلم ‌«رویای خیس»، «پرنده کوچک خوشبختی»، «شمعی در باد» و «عبور از غبار» در روزهای 19 تا 25 خرداد در نوبت‌های 30/10- 16 و 18 و فیلم‌ «بچه‌های ابدی» روزهای 22 تا 25 خرداد علاوه بر این نوبت‌ها در ساعت 30/8 نیز در محل فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان کرمانشاه واقع در سه راه 22 بهمن، جنب مسکن و شهرسازی نمایش داده می‌شود.

 

عکسها از: وب سایت شخصی پوران درخشنده

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد