نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

دومین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان


27 اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود
دومین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان

 

       نمایش فیلم‌های دومین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان (قاصدک) صبح روز 27 اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود.

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این جشنواره بیش از 180 عنوان فیلم دست ساخته بچه‌های 6 تا 16 ساله ایرانی با موضوع و شیوه آزاد که زمان آن از 8 دقیقه فراتر نمی‌رود در سه روز صبح و بعد از ظهر به نمایش گذاشته خواهد شد.

       در این میان برپایی چهار کارگاه آموزشی با موضوع‌های «فیلم‌نامه‌ و قصه‌نویسی»، «نمایش خلاق و بازیگری»، «پویانمایی» و «نورپرداری و فیلم‌برداری» در حاشیه این جشنواره که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب برپا می‌شود به بعد آموزشی این جشنواره سالانه ابعاد گسترده‌تری می‌بخشد.

        کانون، سال گذشته با انتشار فراخوانی کودکان ایرانی را به مشارکت فرا خوانده بود که ارسال بیش از 330 عنوان فیلم به این جشنواره نشان از استقبال مناسب کودکان از این رویداد هنری داشت که گروه داوری پس از بررسی آثار 25 اثر و دو بازیگر را شایسته تقدیر دانست.

       این گروه شامل وجیه‌ا... فردمقدم، لیلا میرهادی و هادی یقین‌لو هر سه کارگردان، محمدرضا کریمی‌صارمی مدیر امور سینمایی و مهدی باقری دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی کانون این برگزیدگان را انتخاب کردند که روز 29 اردیبهشت معرفی خواهند شد.

       این آیین ساعت 14 تا 16 همان روز در مرکز برپا می‌شود ضمن این که فیلم‌ها روزهای 27 و 28 اردیبهشت ساعت 9 تا 12 و 14 تا 18 و روز 29 اردیبهشت صبح به نمایش گذاشته می شود.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد