نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کودکان برای صنعت چاپ وبلاگ می‌نویسند

کودکان برای صنعت چاپ وبلاگ می‌نویسند

       کودکان و نوجوانان ایرانی به مشارکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع صنعت چاپ فراخوانده شده‌اند.

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه «نقش مرکب» با هدف آشنا ساختن بچه‌های ایرانی با صنعت چاپ و پنجاه سال تلاش شرکت افست در این عرصه برگزار می‌شود.

       بر این اساس کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به وبلاگ‌نویسی می‌توانند با ایجاد یک وبلاگ و ارسال نشانی آن به صندوق پست الکترونیک ravabet@kanoonparvaresh.com در این رقابت اینترنتی شرکت کنند.

       طراحی یا استفاده از یک عنوان و قالب مناسب و چشم‌نواز، نگارش و قرار دادن مطالبی مانند مقاله، گزارش، خبر، شعر، داستان، نوشته‌های ادبی، خاطره، معرفی شخصیت و چهره‌های ماندگار و تاریخی عرصه صنعت چاپ، مطالبی مرتبط با اطلاعات عمومی و دانستنی‌ها و جملات کوتاه، مطالب طنزآمیز، طراحی کاریکاتور، نقاشی، آثار هنری و عکس در وبلاگ می‌تواند با موضوع صنعت چاپ و شرکت افست مورد توجه قرار گیرد.

       تاریخچه چاپ، صنعت چاپ در ایران، مراحل مختلف چاپ یک کتاب یا روزنامه، سیر چاپ کتاب درسی در ایران و رابطه شرکت افست با آن، اگر کتاب و مطبوعات نبود، رابطه میان کتاب و روشنایی، نقش صنعت چاپ در زندگی و گزارش از چاپخانه‌ها از موضوع‌هایی است که وبلاگ‌نویسان کودک و نوجوان می‌توانند به آن بپردازند.

       این مسابقه با عنوان نقش مرکب توسط کانون و با همکاری شرکت افست برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان تا 25 خرداد سال 1386 فرصت دارند با ایجاد وبلاگ و قرار دادن مطالب خود در وبلاگ خلاقیت‌های ادبی و هنری خود را با همسالان خویش به رقابت بگذارند.

       پس از این تاریخ ارزیابی و قضاوت در مورد وبلاگ‌های برتر آغاز می‌شود و بدون شک نگارش مطالب و خلق آثار هنری توسط خود وبلاگ‌نویس یا در صورت استفاده از مطالب دیگران ذکر منبع، استفاده از امکانات چند رسانه‌ای، ایجاد میونه‌های مناسب و مرتبط با موضوع صنعت چاپ، تعداد مطالب وبلاگ و زمان ایجاد آن و به روز کردن آن در فواصل زمانی کوتاه‌تر از جمله معیارهایی است که مورد توجه گروه داوری این رقابت قرار خواهد گرفت.

       گفتنی است به زودی وبلاگ مرکزی این مسابقه نیز ایجاد خواهد شد و کاربران و شرکت کنندگان در مسابقه نقش مرکب علاوه بر دسترسی به وبلاگ خود و دیگر شرکت کنندگان در جریان تازه‌ترین اخبار و اتفاقات در باره مسابقه قرار خواهند گرفت.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد