نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کیارستمی با فیلم‌هایش به نیویورک رفت

کیارستمی با فیلم‌هایش به نیویورک رفت
نمایی از فیلم دو را ه حل برای یک مساله ساخته عباس کیارستمی

       عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران به نیویورک سفر کرده است تا مجموعه‌ای از فیلم‌های خود را در موزه هنرهای مدرن این شهر به نمایش بگذارد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نخستین ویژه برنامه‌ای است که در آمریکا برای نمایش فیلم‌های این کارگردان ایرانی طی روزهای 10 تا 28 اسفند برپا می‌شود.

در مراسم آغازین این ویژه برنامه که روز 10 اسفند در موزه هنرهای مدرن نیویورک با حضور کیارستمی برگزار شد دو فیلم «تولد نور» و «طعم گیلاس» وی در معرض تماشای دانشجویان و اعضای این موزه قرار گرفت.

       پس از آن این ویژه برنامه تا 28 اسفند ادامه می‌یابد و طی آن هر یک از فیلم‌های وی در دو نوبت نمایش داده می‌شود.

       فیلم‌های «کلوز آپ» (نمای نزدیک)، «زندگی و دیگر هیچ»، «زیر درختان زیتون»، «باد ما را خواهد برد»،‌ «آب‌ث آفریقا»، «شام یک نفره»، «ده»،‌ «نامه‌ها»، «فرش»، «بلیت‌ها» و «جاده‌ها»ی کیارستمی از جمله آثار شاخصی است که در این ویژه برنامه به نمایش گذاشته می‌شود.

       در عین حال علاقه‌مندان به آثار این هنرمند صاحب‌نام ایرانی فیلم‌هایی از او را در آمریکا تماشا می‌کنند که وی آنها را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای بچه‌های ایرانی ساخته است.

       آثاری به یاد ماندنی و خاطره انگیز مانند «مسافر»، «مشق شب»، «همشهری»، «گزارش»، «نان و کوچه»،‌ «همسرایان»، «دو راه حل برای یک مسأله»، «زنگ تفریح»، «اولی‌ها»، «تجربه»، «با ترتیب یا بدون ترتیب»، «بزرگداشت معلم» و «لباسی برای عروس» از آن جمله‌اند.

       همچنین فیلم‌های «بهداشت دهان و دندان»، «قضیه شکل اول، شکل دوم»، «منم می‌تونم»، «رنگ‌ها»، «از اوقات فراغت خود چگونه استفاده کنیم؟» و «راه حل یک»‌ دیگر فیلم‌های کانونی کیارستمی است که در نیویورک در معرض تماشای علاقه‌مندان به هنر سینما قرار می‌گیرد.

       ویژه برنامه نمایش فیلم‌های عباس کیارستمی در آمریکا روز 28 اسفند در موزه هنرهای مدرن نیویورک پایان خواهد یافت.

 

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد