نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

«قدس قلب طلایی اسلام» جشنواره‌ای برای کودکان و نوجوانان

اردیبهشت 86 در تهران برپا می‌شود
«قدس قلب طلایی اسلام» جشنواره‌ای برای کودکان و نوجوانان

       «قدس قلب طلایی اسلام» نخستین جشنواره‌ای است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال آینده اجرا می‌کند.

       به گزارش روابط عمومی کانون، قاسم کریمی معاون فرهنگی کانون در بوشهر با اعلام این خبر گفت: کودکان و نوجوانان باید با خطرهایی که جهان اسلام را تهدید می‌کند به خصوص مسأله صهیونیسم و تلاش آنها برای بر هم زدن اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.

       وی توضیح داد: برنامه‌های متنوعی برای آشنا شدن بچه‌ها با تاریخ فلسطین، موضوع خالی کردن سرزمین فلسطین و آواره کردن ساکنان اصلی آن و مبارزه مردم بر علیه اشغال‌گران در قالب این جشنواره که سیزدهمین جشنواره یک هفته با کانون به شمار می‌رود طی روزهای 4 تا 11 اردیبهشت سال 86 تدارک دیده شده است.

       جشنواره یک هفته با کانون همه ساله مجموعه‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز کانون در سراسر کشور را که اکنون شمار آن به 770 مرکز رسیده است با یک موضوع خاص ارایه می‌دهد.

       به گفته قاسم کریمی معرفی سرزمین، قصه‌گویی، اجرای نمایش و برپایی کارگاه‌های هنری از جمله برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در تهران برپا می‌شود.

       معاون فرهنگی کانون در بوشهر همچنین غلامعی قادریان را به عنوان مدیر جدید کانون در این استان ساحلی خلیج فارس معرفی و از تلاش‌های شهناز اشکانی مدیر سابق کانون قدردانی کرد.

       در این آیین علی افراشته استاندار بوشهر نیز ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های کانون در این استان خواستار برگزاری برنامه‌های فرهنگی جدید و مناسب برای کودکان و نوجوانان شد تا به گفته وی زمینه پرورش فکری آنها فراهم شود.

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد