نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

دیدار صمیمی کودکان و نوجوانان با ایرج طهماسب و حمید جبلی


دیدار صمیمی کودکان و نوجوانان با ایرج طهماسب و حمید جبلی در برنامه ملاقات و مهر

 

          ایرج طهماسب و حمید جبلی دو کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران خاطرات عضویت خود در یکی از کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ویژه برنامه‌ای با عنوان ملاقات و مهر برای بچه‌های نسل امروز اعضای کانون بازگو می‌کنند.

 

       به گزارش روابط عمومی کانون، این دو هنرمند در سال‌های نخست دهه پنجاه و دوران نوجوانی در کتابخانه شماره 9 کانون در محله وحیدیه تهران فعالیت‌ هنری خود را آغاز کردند و اکنون در برنامه ملاقات و مهر خاطرات آن دوران را تجدید می‌کنند.

       برنامه ملاقات و مهر سه نسل از کودکان و نوجوانان را که از چهل سال پیش تاکنون پای میز کتابخانه‌های کانون نشسته‌اند و نخستین تجربه‌های خود را در عرصه هنر و ادبیات به ظهور رسانده‌اند با یکدیگر پیوند می‌دهد.

       ایرج طهماسب و حمید جبلی به عنوان نسل اول اعضای کتابخانه شماره 9 کانون روز سه‌شنبه 26 دی از ساعت 14 در حالی در این مرکز قدیمی کانون حاضر می‌شوند که در کنار آنها بیژن میرباقری کارگردان جوان سینمای ایران، حمید ابراهیمی کارشناس رایانه و شاغل در صدا و سیما و طلعت‌السادات کمالی، گلزار دلاوری و نرگس دلاوری به عنوان تصویرگر و نقاش کتاب و مجلات کودک از نسل دوم اعضای این مرکز حضور خواهند داشت.

       چهار دختر و دو پسر نوجوان نیز از جمله هنرمندانی هستند که نمایندگی نسل فعلی اعضای مرکز را در برنامه ملاقات و مهر بر عهده خواهند داشت.

       در این برنامه میهمانان به بچه‌ها معرفی خواهند شد و نماهنگی از فعالیت‌ها و زندگی ایرج طهماسب به نمایش در می‌آید و شرکت کنندگان از نمایشگاهی که برای معرفی آنها برپا شده است، بازدید می‌کنند.

       پایان بخش این برنامه پرسش و پاسخ بچه‌های کتابخانه شماره 9 کانون و تقدیر از میهمانان ویژه برنامه است.

       مرکز شماره 9 کانون واقع در تهران‌نو، خیابان وحیدیه، جنب دبستان استقلال از جمله مراکزی است که به دلیل سابقه طولانی خود هنرمندان صاحب‌نامی را به عرصه هنر و ادبیات کشور معرفی کرده است که از آن جمله می‌توان از فاطمه معتمدآریا بازی‌گر صاحب‌نام و توانای هنر سینما نیز نام برد.

       پیشتر قرار بود حسین علیزاده استاد برجسته موسیقی ایران که روزگاری در این کتابخانه به کودکان موسیقی آموزش می‌داد در این برنامه حضور داشته باشد که ظاهراً رفتن به مسافرت نام وی را از فهرست میهمانان برنامه ملاقات و مهر خارج کرد.

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد