نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

تقدیر از مجید مجیدی در کرمانشاه


تقدیر از مجید مجیدی در کرمانشاه

 

مجید مجیدی کارگردان صاحب نام فیلم های کودک و نوجوان به کرمانشاه سفر می کند تا در ویژه برنامه ای با مخاطبین فیلم هایش گفت و گو کند.

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بچه های کرمانشاهی از روز 23 دی ماه در برنامه ای با عنوان یک هفته با فیلمهای مجید مجیدی آثار دیدنی و ماندگار این هنرمند نام آشنای سینما را در محل فرهنگ سرای کودک این شهر به تماشا می نشینند.

فیلم های «باران»،«بچه های آسمان»،«آخرین آبادی»،«رنگ خدا»،«پدر»و«خدا می آید» آثاری است که طی روزهای 23 لغایت 28 دی صبح و بعد از ظهر با هدف آشنایی بچه ها و خانواده های کرمانشاهی با مجیدی و آثار سینمایی او به نمایش گذاشته می شود.

پایان بخش یک هفته نمایش فیلم های مجیدی حضور این کارگردان صاحب نام سینما در میان بچه های کرمانشاهی است که طی آن روز 28 دی ماه در ویژه برنامه ای از تلاش های وی نیز تقدیر خواهد شد.

مجیدی صبح روز پنج شنبه 28 دی  با دبیران مدارس کرمانشاه در محل نمایش آثارش گفت و گو می کند و به سوالات آنها پاسخ می گوید و بعد از ظهر همان روز  با مربیان و اعضاء کانون نشستی را برگزار خواهد کرد و در همین برنامه از او تقدیر خواهد شد.

       بنا براین گزارش، مردم استان کرمانشاه می توانند پنج شنبه شب شاهد حضور مجید مجیدی در برنامه زنده تلویزیونی «فصل سپید» باشند که از شبکه استانی صدا و سیمای کرمانشاه پخش می شود.

       گفتنی است ویژه برنامه یک هفته با مجیدی توسط کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان کرمانشاه  هر روز  صبح ها از ساعت 30/ 8 و بعد از ظهرها از ساعت 17 در محل فرهنگ سرای کودک این شهر واقع در واقع در سه راه 22 بهمن جنب مسکن و شهرسازی  فیلم های این کارگردان شهیر سینمای ایران را به نمایش می گذارد.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد