نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

برترین‌های جشنواره نمایش عروسکی کانون جایزه می‌گیرند

پوستر دهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

برترین‌های جشنواره نمایش عروسکی کانون جایزه می‌گیرند

 

       با معرفی برترین آثار نمایشی، دهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی‌، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر ارومیه به کار خود پایان می‌دهد.

       به گزارش روابط عمومی کانون،‌ این جشنواره در شهر ارومیه 23 نمایش از اعضا و مربیان کانون و 5 نمایش دانش‌آموزی را طی چهار روز بر روی صحنه در معرض تماشای کودکان این شهر تاریخی قرار داد.

       رقابت این گروه‌های نمایشی روز 24 آبان طی آیینی با معرفی برترین آثار نمایشی در سالن شمس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ارومیه به پایان خواهد رسید.

       در این آیین با اهدا لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز ویژه‌ای از برگزیدگان بخش‌های اعضاء، آزاد و دانش‌آموزی تقدیر خواهد شد.

       گروه داوری جشنواره شامل سیدمهدی صالح‌مجتهد، رسول فرقدانی و محسن ایمان‌خانی در بخش اعضاء سه اثر، در بخش آزاد (مربیان کانون) یک اثر و در بخش دانش‌آموزی نیز یک اثر را به عنوان نمایش برگزیده انتخاب خواهند کرد.

       همچنین در سه بخش بر اساس کیفیت آثار جوایزی در رشته‌های هفت‌گانه «نویسندگی»، «کارگردانی»، «عروسک‌گردانی»، «طراحی صحنه»،‌ «ساخت عروسک»، «موسیقی» و «آفیش و بروشور» به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

       از هر اثر نمایشی شرکت داده شده در جشنواره نیز یک هنرمند به عنوان بازیگر برتر با اهدا جایزه تقدیر می‌شود.

       بر اساس این گزارش در آیین پایانی جشنواره که از ساعت 30/18 روز 24 آبان در سالن شمس ارومیه آغاز می‌شود همچنین سه اثر برتر دومین مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی مراکز کانون معرفی و خالقان آن جایزه خواهند گرفت.

       22 نمایش‌نامه دیگر نیز به عنوان نمایش‌های برگزیده معرفی می‌شوند که این آثار نیز در کتاب ویژه‌ای منتشر خواهد شد.

       در مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی 326 اثر از مربیان کانون سراسر کشور شرکت داده شده بود.

       آیین پایانی جشنواره همچنین با اجرای سه اثر برگزیده، سخنزانی یکی از مسؤولان استان آذربایجان غربی، قرائت بیانیه هیأت داوران و سخنرانی محسن چینی‌فروشان مدیرعامل کانون همراه خواهد بود.

       دهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی‌، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روزهای 21 تا 24 آبان خاطرات شیرینی از دوستی بچه‌ها با عروسک‌ها را در ذهن کودکان ارومیه‌ای ثبت کرد.

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد