نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

آثار برگزیده دومین مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی مراکز کتاب می‌شوند

پوستر دهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

آثار برگزیده دومین مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی مراکز کانون کتاب می‌شود

برگزیدگان دومین مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی مربیان مراکز فرهنگی‌، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره نمایش عروسکی در ارومیه معرفی می‌شوند.

       به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه با هدف نگارش متون نمایشی مناسب برای اجرا در مراکز کانون و تشویق مربیان به خلق این آثار با استقبال مربیان کانون روبرو شد به نحوی که بیش از 326 متن نمایشی به دبیرخانه مسابقه در تهران ارسال شد.

       این آثار با موضوع آزاد و برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است و به عنوان منبعی مناسب در اختیار مراکز کانون که اکنون شمار آنها در سراسر کشور از 690 مرکز فراتر رفته است قرار می‌گیرد.

       گروه داوری این مسابقه شامل محمد سیمزاری، علی‌اکبر حلیمی و آتسا شاملو پس از بررسی متون رسیده 50 اثر را برای مرحله نهایی و 20 اثر را به عنوان اثر برگزیده برای چاپ در کتاب ویژه مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی معرفی کردند.

       از میان 20 اثر برگزیده 13 اثر به عنوان نمایش‌نامه‌ برتر در روز پایانی دهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی‌، هنری کانون در ارومیه روز 24 آبان طی آیینی معرفی و به آنها جوایزی اهدا خواهد شد.

       پیش از این آثار برگزیده نخستین مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی مراکز کانون نیز در قالب کتابی منتشر و به کتابخانه‌های کانون ارسال شده است.

       دهمین جشنواره نمایش عروسکی با اجرای آثار برگزیده در رقابت‌های استانی و منطقه‌ای مراکز فرهنگی‌، هنری کانون از صبح روز 21 آبان در ارومیه آغاز شده است و تا 24 آبان در دو سالن شمس و جوان این شهر صبح و بعد از ظهر به کار خود ادامه می‌دهد.

       سالن شمس در تقاطع خیابان آپادانا و برق و سالن جوان در خیابان پاسداران، روبروی پارک ساحلی الغدیر شهر ارومیه پذیرای کودکان و نوجوانان مشتاق تماشای نمایش‌های عروسکی است.

       گفتنی است در دهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی‌، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 23 نمایش از 16 استان کشور و 4 نمایش از گروه‌های دانش‌آموزی ارومیه بر روی صحنه خواهد رفت.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد