نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

ارومیه میزبان دهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون

پوستر دهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارومیه میزبان دهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون

       23 گروه نمایشی رقابت خود را از صبح روز 21 آبان در دهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی‌، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارومیه آغاز می‌کنند.

       به گزارش روابط عمومی کانون، این جشنواره از صبح روز یک‌شنبه 21 آبان به طور هم‌زمان در دو سالن شمس و سالن خانه جوان ارومیه با اجرای دو نمایش آغاز می‌شود.

       سالن شمس محل اصلی اجرای نمایش‌های عروسکی، از ساعت 8 صبح نمایش «آرش و جادوگران تورانی» از اردبیل را با اجرای اعضای پسر کانون به کارگردانی لطیف محسنی و با شیوه میله‌ای بر روی صحنه می‌برد.

       پس از آن مربیان کانون از تبریز نمایشی را با عنوان «بالش پر» با شیوه بون‌راکو، سایه‌ای و به کارگردانی فرزانه بدرپور اجرا می‌کنند و سه نمایش «آوای نور» کار اعضای دختر کانون از تهران با شیوه میله‌ای، سایه‌ای و دستکشی به کارگردانی زهرا عظیمی، «موش کوچولو» کار مربیان کانون از قزوین به کارگردانی سارا سیاح با شیوه نخی و «جایزه لک‌لک» کار اعضای دختر کانون ارومیه با شیوه‌ ماوراء بنفش به کارگردانی ناهید ثواب‌جو بر روی صحنه خواهد رفت.

       در همین روز و از ساعت 8 صبح پنج نمایش دیگر به صورت هم‌زمان در سالن خانه جوان مجتمع واقع در خیابان پاسداران روبروی پارک ساحلی الغدیر، بچه‌های شهر ارومیه را پای تماشای نمایش‌های شاد و جذاب جشنواره قرار خواهد داد.

       بر این اساس نمایش «حسنی و کلاغ» کار اعضای پسر کانون مرکز گنبد به کارگردانی شهلا ملبوسی با شیوه سایه‌ای، میله‌ای، دستکشی و بون‌راکو، نمایش «تو چه گلی هستی؟» کار مربیان مرکز شماره 2 کانون بابل به کارگردانی زهره جهرمی با شیوه دستشکی و «کارآگاه در کارآگاه» کار اعضای دختر مرکز کانون خمین به کارگردانی مرضیه قیومی با شیوه بون‌راکو بر روی صحنه خواهد رفت.

       همچنین دو نمایش «دم طلایی» کار اعضای دختر کانون فومن به کارگردانی بتول آقاجانی با شیوه سایه‌ای و نمایش «چوپان دروغگو» کار مربیان مرکز کرند به کارگردانی رخساره واحدی با شیوه بون‌راکو نیز در روز 21 آبان در ارومیه اجرا خواهد شد.

       این گزارش می‌افزاید: دهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی‌، هنری کانون در ارومیه تا روز 24 آبان صبح و بعد از ظهر پذیرایی کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

       در این جشنواره 23 نمایش از میان 316 در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزیده شده‌اند.

       برپایی کارگاه عروسک‌سازی، نمایشگاه عروسک‌های نمایش‌های جشنواره از سراسر کشور و نمایشگاهی از روند برگزاری ده‌ دوره جشنواره از برنامه‌های جنبی این رقابت هنری به شمار می‌رود.

       مراسم رسمی گشایش جشنواره ساعت 30/18 روز 21 آبان برگزار می‌شود و جشنواره روز 24 آبان با معرفی برگزیدگان خود پایان می‌یابد.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد