نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نخستین برگزیده جشنواره‌های رضوی استان بوشهر معرفی شد

عضو مرکز شماره 2 بوشهر با خوانش نمایشنامه‌ « اذان را امشب من می‌گویم » موفق به کسب عنوان برگزیده سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی شد.

نمایشنامه « اذان را امشب من می‌گویم » به نویسندگی حمیده ناجی و کارگردانی و اجرای آناهیتا یزدان‌شناس عضو مرکز شماره 2 بوشهر به عنوان اثر برگزیده مجوز حضور در مرحله‌ی نهایی سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و به نقل از ستاد سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی 240  اثر نمایشنامه‌خوانی جهت انجام داوری به دبیرخانه سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی ارسال شد. در بخش نخست 41 اثر به مرحله‌ی بعد راه یافتند که در پایان 8 اثر به عنوان آثار برگزیده مجوز حضور در سومین جشنواره سراسری نمایشنامه خوانی رضوی را به دست آوردند.
به گفته کارشناس امور هنری و رابط جشنواره رضوی ، استان بوشهر با ارسال 2 اثر نمایشنامه‌خوانی به نام‌های "اذان را امشب من می‌گویم" و "برف و بنفشه" در این دوره از جشنواره شرکت کرده بود که در نهایت نمایشنامه "اذان را امشب من می گویم" به نویسندگی حمیده ناجی و کارگردانی و اجرای آناهیتا یزدان‌شناس عضو فعال مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به عنوان اثر برگزیده و راه یافته به سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی کشوری، با میزبانی شهر همدان معرفی گردید.
محمد علی یزدان‌شناس افزود: این فعالیت به عنوان یک واسطه تربیتی جذاب و تاثیر گذار در مراکز فرهنگی هنری کانون اجرا می شود.
گفتنی است سومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) می باشد که به منظور کشف و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه هنرهای نمایشی و گسترش فعالیت نمایشنامه خوانی برگزار می شود .
سومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی 16 لغایت 18 شهریور ماه سال جاری با حضور 8 گروه برتر و به میزبانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در شهر همدان برگزار خواهد شد .
نظرات 1 + ارسال نظر
تنگستانی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 13:09

سلام خسته نباشید تبریگ میگم امیدوارم که آناهیتا خانم همیشه موفق باشند.از طرف من به خانم ناجی هم تبریگ بگید هم به عنوان یک مربی هم به عنوان یک مادر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد