نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

شیوه‌نامه و فراخوان‌‌های 16 جشنواره رضوی کانون منتشر شد

شیوه‌نامه و فراخوان‌‌های ۱۶ جشنواره رضوی کانون منتشر شد

شیوه‌نامه و فراخوان‌های 16 جشنواره‌ی کارگروه کودک و نوجوان جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) در قالب دو کتاب جداگانه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در عین حال متن کامل این دو کتاب به منظور فراهم‌آوردن دسترسی بیشتر مخاطبان و علاقه‌مندان در پایگاه خبری کانون نیز به صورت اینترنتی در دسترس قرار گرفته است.
در این میان کانون از سه سال پیش با برگزاری دو جشنواره قصه‌گویی و نشریه‌نگاری رضوی وارد این حوزه شد و در سال دوم و سوم نیز در نهمین و دهمین جشنواره برگزاری 8 عنوان از موضوع‌های این رویداد فرهنگی‌مذهبی را بر عهده داشت.
کارگروه کودک و نوجوان - که مسوولیت آن بر عهده‌ی کانون است -  تصمیم گرفت در یازدهمین دوره جشنواره و چهارمین سال مشارکت کانون، تعداد این جشنواره‌ها را به 16 جشنواره افزایش دهد.
این جشنواره‌ها توسط کانون استان‌های آذربایجان شرقی «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، آذربایجان غربی «نمادها و نشانه‌های رضوی»، اصفهان «قصه‌گویی بین‌المللی رضوی»، تهران «پژوهش‌های نوجوانان رضوی»، خراسان رضوی «پرده‌خوانی رضوی»، خوزستان «کتاب‌خوانی الکترونیکی و عکاسی جاده‌ی ولایت»، سیستان و بلوچستان «کتاب‌سازی رضوی»، فارس «پویانمایی رضوی»، قم «خاطرات زیارت»، کردستان «یک تصویر از یک حدیث رضوی»، کرمان «شعر رضوی»، کرمانشاه «داستان کوتاه رضوی»، مازندران «مشاعره و شعرخوانی رضوی» و یزد «سرود رضوی» در سال 1392 برگزار می‌شود.
در همین حال محمد باقر آدوسی معاون فرهنگی کانون با نگارش مقدمه‌هایی در ابتدای این دو کتاب اظهار امیدواری کرده است که با برگزاری این جشنوارها بتوانیم با فضایل و کرامات این امام رئوف و غریب، بیش از پیش انس گرفته و آن را در قالب برنامه‌های فرآیندمحور (در بین کودکان و نوجوانان) نهادینه کنیم.
وی حدیث شیفتگی و شیدایی مسلمانان نسبت به امام رضا(ع) را روایت افتخار و سربلندی ایرانیان دانسته و به چند نکته کلیدی در زمینه برگزاری جشنواره در مراکز کانون اشاره کرده است.
قرار گرفتن این جشنواره در خدمت رسالت اصلی کانون (کمک به شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان) هماهنگ با دیگر برنامه‌‌ها، شرکت در جشنواره با در نظر گرفتن شرایط، امکانات، موانع و محدودیت‌های مراکز، توجه به گروه سنی شرکت کنندگان (7 تا 17 سال) و در کنار آن بزرگ‌سال در بخشی جداگانه از جمله این تاکیدهاست.
در همین حال در این کتاب‌ها مهلت ارسال آثار و شرکت در مسابقه به صورت جداگانه تعیین شده است اما بیشتر این جشنواره‌ها تیر و مرداد 1392 را به عنوان آخرین مهلت تعیین کرده‌اند و زمان برگزاری آن نیز شهریور 1392 خواهد بود.
در این کتاب‌ها به صورت کامل شرایط شرکت، تقویم زمانی، موضوع‌ها و شیوه‌های خلق آثار مشخص شده است.

فراخوان

word فراخوان

کتاب شیوه نامه

فایلword کتاب شیوه نامه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد