نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نمایشگاه هجدهمین جشنواره یکهفته با کانون در بوشهر گشایش یافت

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر؛

نمایشگاه هجدهمین جشنواره یکهفته با کانون در بوشهر گشایش یافت

نمایشگاه هجدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «یکهفته با کانون» با شعار «کودک، خانواده و جامعه» در بوشهر گشایش یافت.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ محمد‌حسن شنبدی، معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه و صحبت با دانش‌آموزان و مربیان کانون گفت: این نمایشگاه مجموعه ارزشمندی از فعالیت‌ها، خلاقیت و هنرنمایی مربیانی است که به بهترین نحو مفاهیم آموزشی خود را منتقل می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر بیان داشت: فعالیت‌های هنری بهترین و مناسب‌ترین روش انتقال مفاهیم و پیام‌های اعتقادی، اخلاقی و احکام است.
وی افزود: جا دارد رسانه‌های جمعی و بخصوص صدا و سیما در انعکاس و معرفی این نمایشگاه به مردم و خانواده‌ها به عنوان مخاطبان اصلی، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
شنبدی تصریح کرد: با توجه به سابقه خوب کانون در فعالیت نشریه دیواری و نزدیک شدن به دهه ولایت، کانون و بنیاد بین‌المللی غدیر استان با موضوع ولایت، مسابقه استانی نشریه دیواری برگزار نمایند.
صدرالله محتشم، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر نیز بازدید از این نمایشگاه را به مردم توصیه کرد و گفت: فعالیت‌های کانون و کتابخانه‌های عمومی بخصوص در بخش کتابخانه، دارای شباهت‌های فراوانی است، با این تفاوت که شور و عشق چاشنی فعالیت‌ مربیان کانون است.
زهرا عرفان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز موضوعات مطرح شده در این نمایشگاه و نشست‌های تخصصی آن را مفید دانست و از خانواده‌ها خواست تا در نشست‌های تخصصی این جشنواره که با محوریت کودک و مباحث تربیتی و سلامت بهداشت و روان کودک برگزار می‌شود شرکت کنند.
زکیه امیر‌پور، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز در تشریح اهداف برگزاری جشنواره «یکهفته با کانون» در بوشهر گفت: بر اساس سند توسعه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار فرهنگی در عرصه کودک و نوجوان، دارای برنامه‌ها و اهدافی است که ضمن جذب مخاطبان کودک و نوجوانان، با روش‌های متنوع و جذاب در جهت نیل به اهداف خود حرکت می‌کند.
وی افزود: هدف اصلی این جشنواره معرفی کانون و قابلیت‌های فراوان فرهنگی، هنری و ادبی آن به بزرگ‌ترها، بخصوص والدین، اولیاء تربیتی مدارس و مسئولین است.
امیرپور گفت: در این جشنواره 20 فعالیت مختلف و مهم از مجموع 40 فعالیت رایج در مراکز کانون به صورت 20 غرفه، در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برپایی این جشنواره را هدیه روز جهانی کودک کانون به بچه‌ها دانست و بیان کرد: بچه‌ها با حضور در غرفه‌های بخش نمایشگاهی جشنواره به کمک مربیان، در فعالیت‌های فرهنگی و کارگاهی کانون( متشکل از فعالیت‌های ادبی و هنری) مشارکت داشته و از نزدیک با جدیدترین تولیدات کانون نیز آشنا خواهند شد.
وی در پایان تصریح کرد: با هدف دانش‌افزایی در کار مربیان کانون و اولیاء تربیتی مدارس و همچنین توجه بیشتر والدین به مسائل تربیتی، در طول برگزاری جشنواره (15 تا 21 مهرماه) هر روز با حضور یکی از اساتید و صاحب‌نظران، نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه تا روز جمعه 21 مهر ماه، در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 بوشهر، بعد از بیمارستان فاطمه زهرا (س) پذیرای عموم خواهد بود.

افتتاح بخش نمایشگاه هجدهمین جشنواره یکهفته با کانون در بوشهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد