نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

بیش از صد اثر میهمان هیکاری ژاپن و براندبورگ آلمان از بوشهر

 آفرینش‌های هنری کانون بوشهر خبر داد:  

کودکان و نوجوانان بوشهری بیش از ۱۰۰ نقاشی به هیکاری ژاپن و براندبورگ آلمان فرستادند.

مربیان و اعضا کودک و نوجوان مراکز استان بوشهر با حضور فعال در کارگاه‌های هنری ، در فراخوان‌های بین‌المللی نقاشی ژاپن و آلمان حضور فعالی داشته‌اند.

 

به گزارش آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از بین ۹۸اثر رسیده از سوی مراکز استان بوشهر 76 اثر پس از بررسی و انتخاب ، جهت شرکت در بیستمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان ژاپن (Hikari 2012) به مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر  کانون در تهران ارسال شد که بیشترین سهم را مرکز فرهنگی هنری شماره یک بوشهر با 20 اثر به خود اختصاص داده است.

همچنین از بین ۸۳ اثر رسیده از سوی مراکز استان بوشهر 30 اثر پس از بررسی و انتخاب ، جهت شرکت در چهل و پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی براندبورگ ( آلمان 2012 ) به مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر  کانون در تهران ارسال شد و در این بخش نیز بیشترین سهم را مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو بوشهر هرکدام با 8 اثر به خود اختصاص داده‌اند.

محمدعلی یزدان‌شناس کارشناس آفرینش‌های هنری کانون استان بوشهر در خصوص برگزاری این مسابقه هنری گفت : این دو فراخوان که برای گروه‌های سنی  5 تا 16 سال برگزار شده‌بود از سوی آفرینش‌های هنری در چندماه گذشته به استان‌ها ارسال گردید و تا پنجم مردادماه کلیه مراکز فرصت داشتند در این مسابقه که هر سال یک‌بار برای اعضا برگزار می‌گردد ؛ شرکت نمایند.

گفتنی‌است تکنیک و موضوع فراخوان براندبورگ آلمان آزاد اعلام شده‌است اما نقاشی‌های فراخوان نقاشی هیکاری که با تکنیک‌های آزاد اجرا شده‌اند از موضوعاتی چون کشاورزی ، زمین زراعی ، طبیعت ، محیط زیست ، مردم و خانواده در نقاشی‌های خود بهره‌جسته‌اند.

بر این اساس از استان بوشهر: 20 اثر از مرکز شماره یک بوشهر ، 18 اثر از مرکز جم ، 11 اثر از مرکز اهرم ، 9 اثر از مرکز شماره 2 بوشهر ، 6 اثر از مرکز دیلم ، 6 اثر از مرکز کنگان ، 2 اثر از مرکز برازجان ، 2 اثر از مرکز کاکی و 2 اثر از مرکز ریگ به عنوان نمایندگان استان، آثارشان به مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر ، جهت شرکت در بیستمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان ژاپن (Hikari 2012) ارسال گردید.

همینطور در فراخوان چهل و پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی براندبورگ آلمان : 8 اثر از مرکز شماره یک بوشهر ، 8 اثر از مرکز شماره دو بوشهر ، 6 اثر از مرکز کنگان ، 4 اثر از مرکز اهرم ، 2 اثر از مرکز کاکی و 2 اثر از مرکز برازجان ، مجموعاً 30 اثر در این بخش نیز به عنوان دیگرنمایندگان استان ، آثارشان به تهران ارسال شد. 

اسامی راه‌یافتگان به فراخوان‌های فوق را می‌توانید از لینک‌های زیر دریافت و مشاهده نمایید: 

اسامی شرکت‌کنندگان فراخوان بیستمین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ( ژاپن 2012 ) از استان بوشهر

اسامی شرکت‌کنندگان فراخوان چهل و پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی براندبودگ ( آلمان 2012 ) از استان بوشهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد