نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

استاد جمال الدین اکرمی در نشست تخصصی هنری بوشهر حضور می یابد

 

در بوشهر برگزار می شود :

 نشست تخصصی نقاشی با حضور استاد جمال الدین اکرمی

 

    روزهای یکم و دوم دی ماه با حضور استاد جمال الدین اکرمی، نویسنده و تصویرگر کتاب های کودک و نوجوان نخستین نشست تخصصی مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با رویکرد نقاشی برگزار می شود.

    به گزارش روابط عمومی کانون استان بوشهر در این نشست آموزشی مربیان و رابطین هنری 15 کتابخانه ثابت کانون استان به دو صورت تئوری و کارگاهی با جدیدترین تکنیک های هنری آشنا می شوند.

    غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در خصوص برگزاری این دوره گفت: در این دوره آموزشی که به همت واحد هنری استان و همچنین مدیریت محترم آفرینش های هنری و ادبی کشور برگزار خواهد شد، مربیان هنری کانون زیر نظر استاد اکرمی طی 2 روز ضمن آشنایی با شیوه برپایی نمایشگاه های آثار هنری کودکان و نوجوانان، طی کارگاه های مختلف با ابزار و مواد نقاشی و تکنیک های رایج در کار کودک و همچنین بحث تخصصی فیلم آشنا خواهند شد.

مدیر کانون استان بوشهر با تاکید براهمیت فعالیت هنری در مراکز استان بیان داشت: بخش مهمی از فعالیت های کانون به فعالیت هنری اختصاص دارد که توسط مربیان و رابطین هنری در قالب کلاس های مختلف هنری و سایر فعالیت های کانون اجراء می شود.

    شایان ذکر است استاد جمال الدین اکرمی علاوه بر تصویرگری کتاب ، نویسنده توانای کتاب های کودک و نوجوان نیز می باشد که چندی پیش یکی از آثار وی با عنوان: « قصه های عمو نوروز» با زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان کانادایی منتشر شده است.

اطلاعات کاملی از این هنرمند توانمند در خبرهای تکمیلی حضور وی در بوشهر به اطلاع خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد