نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

حضور موفق کانون در بیست و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان بوشهر

  

 

 

     اجرای نمایش عروسکی « از خاک تا خورشید » کاری از مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی استان بوشهر در بیست و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان با استقبال عمومی همراه شد. 

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نمایش عروسکی « از خاک تا خورشید » به نویسندگی و کارگردانی حمیده ناجی که چندی پیش مقام نخست دوازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی را از آن خود کرده بود در بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر فجر به روی صحنه رفت.

    محمد علی یزدان شناس کارشناس هنری کانون استان در خصوص حضور نمایش عروسکی « از خاک تا خورشید » در جشنواره تئاتر فجر گفت: در این جشنواره که از روز 19 الی 23 آبان ماه برگزار شد 8 نمایش از استان بوشهر با یک دیگر به رقابت پرداختند که 2 نمایش که یکی از آن مربوط به کانون می باشد در بخش جنبی حضور داشت.

وی با تشریح اهداف حضور کانون در این جشنواره افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف معرفی توانمندی مربیان و اعضاء خود و جذب هنرمندان به سمت این هنر ( تئاتر عروسکی ) و همچنین آشنایی اعضاء کانون با نمایش های صحنه ای  برای نخستین بار در چنین جشنواره ای حضور داشت.

    در نظر سنجی به عمل آماده از تماشاگران این جشنواره ، اجرای نمایش اعضاء کانون در بین 4 اجرای روز نخست جشنواره با بیشترین استقبال همراه بود.

نمایش عروسکی « از خاک تا خورشید » و « کلاغ خنزر پنزری » به عنوان منتخبین جشنواره استانی نمایش عروسکی استان بوشهر در روزهای یک تا سوم آذر ماه در جشنواره منطقه ای نمایش عروسکی شیراز به روی صحنه خواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد