نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

برای یازدهمین بار عروسک ها در بوشهر جان می گیرند

 

 

 

31 مرداد ماه

 

 یازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی

 

 در بوشهر برگزار می شود

 

 

        یازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی مراکز فرهنگی هنری کانون با حضور 14 گروه نمایش عروسکی از سراسر استان روز 31 مرداد ماه در بوشهر برگزار می شود.

 

 

    به گزارش روابط عمومی کانون ، غلامعلی قادریان – مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر – در تشریح اهداف برگزاری این جشنواره گفت: به یاری خداوند متعال تابستان امسال شاهد برگزاری یازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی در بوشهر خواهیم بود که یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره استفاده از نمایش عروسکی بعنوان یک قالب شاد و پر نشاط جهت انتقال مفاهیم فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان و همچنین افزایش دانش و مهارت و بروز خلاقیت های هنری ، ادبی و فرهنگی و انتقال تجربیات موفق گروه ها به یکدیگر خواهد بود.

    وی ایجاد شرایطی برای مشارکت گروهی شرکت کنندگان و خلق نمونه های برتر نمایش عروسکی با عنایت به انتظار مخاطبان و معرفی 2 گروه نمایش عروسکی جهت حضور در جشنواره منطقه ای را از اهداف اصلی این جشنواره ذکر کرد.

    مدیر کانون استان خبر از برگزاری جشنواره منطقه ای نمایش عروسکی در بوشهر داد و بیان داشت: در روز های 23 و 24 مهر ماه شهر بوشهر میزبان برگزاری جشنواره منطقه ای نمایش عروسکی با حضور گروه هایی از استان های خوزستان ، چهار محال و بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد ، فارس ، هرمزگان و بوشهر خواهد بود.

    محمد علی یزدان شناس – کارشناس هنری کانون – نیز در خصوص اهمیت و اهداف برگزاری این جشنواره در بوشهر گفت:  آموزش اعضاء و مربیان کانون و ارتقاء سطح کیفی فعالیت نمایش عروسکی و آشنایی کودکان و نوجوانان بوشهری با این فعالیت جذاب هنری از دیگر اهداف کانون می باشد.

    وی که چند سال تجربه داوری جشنواره های مختلف منطقه ای و دبیری جشنواره های استانی را دارد افزود: مربیان و کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه های کانون نسبت به گذشته در فعالیت های هنری و بخصوص نمایش عروسکی پیشرفت خوبی داشته اند که به اعتقاد ما یکی از مهم ترین دلایل آن برگزاری چنین جشنواره هایی است.

    بر اساس این گزارش در یازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی نمایش های دوستی میمون و الاغ و آخرین پناه از بندر بوشهر ، به من می گن از برازجان ، چَپَل از اهرم ، خورشید مال کیه از کاکی ، بهترین رنگ از بردخون ، بهترین جای دنیا از خورموج ، بهشت آدم از بندر دیر ، جنگل آرزو ها از جم ، یه قِل دو قِل سه قِل از بندر گناوه ، منم بازی از بندر دیلم ، نخ صورتی از دالکی ، شنگول و منگول از وحدتیه و نمایش عروسکی اشتباه آب پاش ها از بندر ریگ حضور دارند که از این تعداد 6 نمایش با شیوه بن راکو ، 4 نمایش به شیوه ماوراء بنفش ، 2 نمایش به شیوه میله ای  ، 1 نمایش به شیوه ماسک و 1 نمایش به شیوه میله ای دستکشی اجراء می شود.

شایان ذکر است در پایان این جشنواره 2 گروه نمایش عروسکی از استان بوشهر به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

این جشنواره بطور هم زمان در  سالن سینما کانون و سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری کانون واقع در میدان قدس برگزار می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
ریشهری پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 13:24 http://kanoonpfbordekhoun.blogfa.com/

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر--- مرکز بردخون

به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و هفته دولت اقدام به برگزاری جشن بزرگ نقاشی روی پارچه با موضوع انتظار و با شرکت بیش از ۲۰۰نفر کودک و نوجوان می نماید .
زمان : شنبه ۲۶/۵/۸۷
مکان: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بردخون

گلستان هنر یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 01:44 http://kanoonpfbordekhoun.blogfa.com/


جشن نقاشی انتظار برگزار شد.....

کزارش تصویری این جشن بر روی وبلاگ کانون پرورش فکری
کودکان و نوجوانان استان بوشهر--مرکز بردخون قرار گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد