نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مسابقه وبلاگ نویسی

 

 

 کودکان و نوجوانان ایرانی در مسابقه وبلاگ نویسی

 

 حرفهای دلشان را به حضرت فاطمه (س) می گویند

 

    به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) -  مسابقه وبلاگ نویسی با عنوان: حرفهای دلم با بی بی فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

   به گزارش روابط عمومی کانون در این مسابقه اینترنتی که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با همکاری کمیسیون بانوان و خانواده استانداری بوشهر در حال برگزاری است کودکان و نوجوانان سراسر کشور می توانند با مراجعه به وب سایت کانون این استان به آدرس: http://boushehr.kanoonparvaresh.com   فرم شرکت در مسابقه را دریافت نمایند.

    کودکان و نوجوانان وبلاگ نویس از تاریخ 1/4/87 لغایت 31/5/87 فرصت دارند پس از تکمیل فرم های ثبت نام آنرا به ایمیل کانون به آدرس:  boshehr@kanoonparvaresh.com  ارسال نمایند.

در این مسابقه مجازی که با هدف تقویت همدلی های مذهبی با ائمه اطهار (ع) و خاندان مطهرشان و همچنین ایجاد رویکرد دینی در ادبیات امروز کودکان و نوجوانان و آشنایی بیشتر بچه ها با سیره حضرت فاطمه (س) برگزار شده است پس از بررسی و داوری وبلاگها  به 10 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می گردد.

بر اساس این گزارش وبلاگها در بخش های مختلف محتوا ، نام و عنوان ، طراحی و ظاهر داوری و در روز میلاد حضرت امام حسن مجتبی 26/6/87 اسامی برندگان از طریق وب سایت کانون اعلام خواهد شد.

شرایط شرکت و فرم ثبت نام این مسابقه را از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

 

فرم ثبت نام

نمونه پوستر

 

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضل جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 23:09 http://abolfazl77.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
لطف کنید به من بگید که:
چطوری فرم مسابقه وبلاگ نویسی دریافت کنم؟؟؟

سلام ابوالفضل جان فرم مسابقه رو میتونی از سایت کانون بوشهر که لینکشو پایین گذاشتم برداری و استفاده کنی. ضمناَ وبلاگت خیلی قشنگه.

http://i29.tinypic.com/2q1xr2e.gif

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد