نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نمایش فیلم ماه بود و روباه در هاوایی آمریکا

 

نمایش فیلم ماه بود و روباه در هاوایی آمریکا

 

فیلم پویانمایی «ماه بود و روباه» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی غیررقابتی فیلم «ماویی» در آمریکا حضور دارد.

      

        به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این فیلم موفق ایرانی به کارگردانی بابک نظری که تجربه‌های بین‌المللی متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده است در روزهای 23 تا 27 خرداد در جزیره بزرگ هاوایی در آمریکا در معرض نگاه تماشاگران این جشنواره سینمایی قرار می‌گیرد.

       جشنواره ماویی از میان هزاران اثر ارسالی 75 فیلم شامل 50 فیلم بلند سینمایی یا مستند و 25 فیلم کوتاه را برای نمایش بر روی پرده انتخاب کرده است.

       کشورهایی مانند ایران، هند، انگلستان، آمریکا، کانادا، آلمان، اسپانیا، سنگاپور، ایرلند، کنیا، مکزیک و سوئیس آثارشان در این جشنواره نمایش داده می‌شود.

       ماه بود و روباه فیلم پویانمایی سه بعدی رایانه‌ای داستان روباهی است که ماه زیبای آسمان را به خانه خود می‌آورد و تلاش می‌کند از او به نحوی شایسته میزبانی کند برایش غذا می‌پزد، آواز می‌خواند و می‌رقصد ولی ماه که روز به روز بزرگتر می‌شود برایش مشکلاتی را ایجاد می‌کند تا او ماه را به آسمان بازگرداند.

       ماه بود و روباه روزهای 23 و 24 خرداد ساعت 4 بعد از ظهر و یک‌شنبه 27 خرداد ساعت 20 به وقت محلی در چهار نوبت در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد